| کد خبر: 250778 |

سال نو میلادی ۲۰۲۳ همراه با فرماندهان کشتی های خارجی؛

نظر کاپیتان های روسی در مورد مردم و کشور ایران چیست؟

تعدادی از فرماندهان و دریانوردان روسی مستقر در بندر انزلی در گفت و گویی صمیمی به مناسبت آغاز سال نو میلادی ۲۰۲۳ ، از حضور و همکاری با پرسنل این بندر ابراز خرسندی کردند.

تین نیوز

تعدادی از فرماندهان و دریانوردان روسی مستقر در بندر انزلی در گفت و گویی صمیمی به مناسبت آغاز سال نو میلادی ۲۰۲۳ ، از حضور و همکاری با پرسنل این بندر ابراز خرسندی کردند.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی؛ حمل و نقل دریایی و همچنین صنعت کشتیرانی را می توان شاهرگ حیاتی دانست که نبض اقتصاد جهانی به آن وابسته  است.

دریانوردان به عنوان موتور محرک صنعت حمل و نقل دریایی دارای حرفه ای خاص و البته  سخت و پر مخاطره در جهان هستند که علاوه بر تلاطم دریا، دوری از خانواده، بی خوابی، مجاورت با انواع مواد شیمیایی و همچنین شرایط آب و هوایی خاص را تجربه و تحمل می کنند و این در حالی است که  موارد گفته شده از جمله ویژگی های معمول این شغل سخت است. 

البته دریانوردی فقط سختی نیست و مزایای بزرگی نیز دارد که از جمله آن می توان به مشاهده نقاط مختلف جهان هستی و زیبایی های آن، آشنایی با فرهنگ ها و آداب و رسوم کشورهای مختلف اشاره کرد که هر کدام تجربه ای خاص را برای هر فرد رقم می زند.

دریانوردان خارجی نیز پس از حضور در اسکله های بنادر کشورمان به مانند گذشته از علاقه خود در راستای آشنایی بیشتر با آداب و رسوم ایرانی سخن می گویند و ایران را کشوری با فرهنگ و با تمدن تاریخی خطاب می کنند. 

از آنجایی که کشورمان به خصوص گیلانی ها به مهمان نوازی و از سویی دیگر در طول تاریخ میراث دار ارزشمند همزیستی مسالمت آمیز ادیان توحیدی بوده است. 

 همراه با تعدادی از مدیران مجتمع بندری انزلی، در چند  کشتی خارجی حاضر در اسکله های مجتمع بندری حاضر شدیم و با تبریک سال نو میلادی و البته با اهدای سوغاتی هایی از آنها استقبال کردیم.

"ولادیمیر غفاروف" کاپیتان کشتی آربات روسیه با تقدیر از مهمان نوازی مدیران مجتمع بندری انزلی، گفت: چندین سال است که در خط آستراخان -انزلی کار می کنم و خیلی خوشحالم که در بندرانزلی هستم و از مسئولین این بندر که بسیار فعال هستند تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه در بندرانزلی به سرعت تمام درخواست های ما مورد پیگیری قرار میگیرد و درباره همه چیز به سرعت تصمیم گیری می شود، افزود: تمام خدمات بندری و دریایی به موقع انجام می شود و همکاری و درک متقابلی وجود دارد و ما هم تمام تلاش خود را بکار میگیریم تا به مانند گذشته مقررات بندر را رعایت کنیم.

دریانورد روسی

 کاپیتان کشتی آربات روسیه با تبریک سال نو میلادی گفت: برای همه به خصوص همکاران ایرانی، حال خوب، سلامتی و رفاه را در سال جدید آرزو دارم.

"الکساندر ژاوان" کاپیتان کشتی باکوبریز آذربایجان نیز با تبریک فرا رسیدن سال ۲۰۲۳ اظهار داشت: بسیار خرسندم که در بندرانزلی و در کنار شما هستم.

وی با بیان اینکه در مدتی که به بنادر انزلی، نوشهر و امیر آباد تردد می کنم با مردمانی خوب آشنا شدم و آنها به خوبی از ما استقبال کردند، خاطرنشان کرد: کارها در بنادر به خوبی انجام می شود و کار کردن با آنان بسیار لذت بخش است.

دیانورد روسی

"نیکلای سوتیاگین" کاپیتان کشتی گنریخ گاسانوف روسیه هم گفت: به عنوان یک کاپیتان بسیار خوشحالم و افتخار می کنم که در بندرانزلی حضور دارم و با ایرانی ها کار میکنم.

وی ضمن تقدیر از مسئولین بندرانزلی ، ایران را کشوری زیبا با مردمانی پاک، درستکار و باهوش دانست و گفت: برای همه در سال نو میلادی سلامتی، رفاه و برکت را آرزو دارم.

دریانورد روسی

گفتنی است، معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با هدف تبریک آغاز سال نو میلادی با کاپیتان ها و خدمه کشتی های خارجی مستقر در اسکله های مجتمع بندری انزلی دیدار کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.