| کد خبر: 237539 |

صیادان گمشده دیری پیدا شدند

چهار صیاد گم شده در آب‌های خلیج فارس پس از گذشت چهار روز سالم پیدا شدند و اکنون با رسیدن شناور ناجی در مسیر ساحل بندر دیر و بازگشت به کانون گرم خانواده‌های خود هستند.

تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: چهار صیاد گم شده در آب‌های خلیج فارس پس از گذشت چهار روز سالم پیدا شدند و اکنون با رسیدن شناور ناجی در مسیر ساحل بندر دیر و بازگشت به کانون گرم خانواده‌های خود هستند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سیاوش ارجمند زاده پیش از ظهر امروز (جمعه) در تشریح این خبر اظهار کرد: از روز یکم آذرماه همزمان با مفقود شدن قایق صیادی با چهار سرنشین که از صیادان بندر دیر بودند، عملیات جست و جو و نجات آنان آغاز شد.

وی بیان کرد: در این عملیات پنج روزه ۲  شناور ناجی و جایروپلن اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، چند فروند قایق محلی و ۲ بالگرد نیروی دریایی سپاه و منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس شرکت داشتند.

ارجمندزاده ادامه داد: در پنجمین روز جستجو صیادان مفقود شده با کمک قایق های محلی پیدا شدند و شناور ناجی فوری به محل حضور صیادان رسید.

وی افزود: براساس بررسی‌های اولیه قایق این صیادان به دلیل از کار افتادن باتری موتور برای رسیدن به ساحل با مشکل مواجه شده بودند که اکنون با رسیدن شناور ناجی هر چهار صیاد در صحت و سلامت کامل در مسیر ساحل بندر دیر و بازگشت به کانون گرم خانواده‌های خود هستند.

ارجمندزاده تاکید کرد: امیدواریم دریانوردان با اجتناب از تردد در روزهای تلاطم دریا مانع از بروز حوادث تلخ و ناگوار شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.