| کد خبر: 233078 |

◄ افزایش تخلیه و بارگیری کالای غیرنفتی در بندر بوشهر

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: طی سه ماهه نخست امسال تخلیه و بارگیری کالای غیرنفتی در بندر بوشهر ۳۲ درصد افزایش یافته است.

تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: طی سه ماهه نخست امسال تخلیه و بارگیری کالای غیرنفتی در بندر بوشهر ۳۲ درصد افزایش یافته است.

به گزارش تین نیوز، سیاوش ارجمندزاده اظهار داشت: به منظور تسهیل در روند فعالیت‌های بندری در بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته و شاهد رونق مناسبی در تخلیه و بارگیری کالا در این بندر هستیم.

وی از افزایش ۳۷ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر بوشهر طی سه ماهه نخست امسال خبر داد و بیان کرد: طی این مدت یک‌میلیون و ۳۸ هزار تن کالا در بندر بوشهر تخلیه و بارگیری شده است.

افزایش ۳۰ درصدی تخلیه و بارگیری کانتینر

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از افزایش ۳۲ درصدی تخلیه و بارگیری کالای غیرنفتی در بندر بوشهر خبر داد و اضافه کرد: ۷۲۰ هزار تن کالای غیرنفتی طی سه ماهه نخست امسال در بندر بوشهر تخلیه و بارگیری شده است.

وی خاطرنشان کرد: در همین مدت ۳۱۸ هزار تن انواع محموله‌های نفتی در بندر بوشهر تخلیه و بارگیری شده است که دارای افزایش ۵۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل است.

ارجمندزاده با اشاره به افزایش ۲۵ درصدی تخلیه و بارگیری کالاهای عمومی در بندر بوشهر در سه ماه نخست امسال افزود: تخلیه و بارگیری کالا در بخش کانتینری بندر بوشهر نسبت به سه ماه نخست سال قبل ۳۰ درصد افزایش دارد.

بیشتر بخوانید:

شرایط تخلیه کالای کشتی های تا ۴۵ هزار تنی در بندر بوشهر فراهم است

تردد شناور با حجم بالای ۳۰ هزار تن

وی با اشاره به فراهم شدن امکان تردد شناور تجاری با حجم بالای ۳۰ هزار تن در بندر بوشهر تصریح کرد: با تأمین تجهیزات بندری سرعت تخلیه و بارگیری کالا در بندر بوشهر افزایش یافته است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: در حال حاضر امکان تخلیه و بارگیری ۲۲ محموله کانتینری در یک ساعت فراهم شده که بیانگر سرعت‌عمل مناسب در اجرای فعالیت‌های بندری است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.