| کد خبر: 228165 |

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردى:

◄ بندر گردشگری چمخاله پایان سال 1400 به بهره برداری می رسد

بزرگ‌ترین، بهترین و پیشرفته‌ترین بندر صرفا گردشگری در ساحل چمخاله در دست احداث است که ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با روندی که دارد تا پایان ۱۴۰۰ به بهره‌برداری رسیده و می‌تواند به یکی از نقاط جذاب نوار ساحلی استان گیلان تبدیل شود.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از اعطای ۹۰ مجوز ایجاد زیرساخت‌های گردشگری توسط سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در سال جاری خبر داد.

به گزارش تین نیوز، محمد راستاد دهم اسفند ماه امسال در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری بین وزارت راه و شهرسازی و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای توسعه گردشگری ساحلی و دریایی گفت:  سازمان بنادر و دریانوردی آمادگی دارد تا تسهیلات وجوه اداره شده این سازمان را که سهل الوصول هم هستند، برای توسعه گردشگری دریایی در حوزه ساخت شناور و سایر زیرساخت‌های مورد نیاز در اختیار متقاضیان بخش خصوصی قرار دهد.

وی افزود: سازمان بنادر برای بهبود شرایط تردد گردشگری دریایی در نوار ساحلی شمال و جنوب کشور، ۷۵ اسکله و تاسیسات مختص گردشگری را با اعتبار ۷۰ میلیارد تومان از منابع  داخلی ایجاد کرده است.
او عنوان کرد: اگرچه وضعیت گردشگری دریایی کشور ایده‌آل نیست، ولی با اقدامات توسعه‌ای صورت گرفته در مقایسه با سال‌های گذشته، تحولات جدی داشته است.

راستاد همچنین از سفر دریایی منظم بین سه بندر بوشهر، خارک و گناوه خبر داد و افزود: بزرگ‌ترین، بهترین و پیشرفته‌ترین بندر صرفا گردشگری در ساحل چمخاله در دست احداث است که ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با روندی که دارد تا پایان ۱۴۰۰ به بهره‌برداری رسیده و می‌تواند به یکی از نقاط جذاب نوار ساحلی استان گیلان تبدیل شود.

وی عنوان کرد: سازمان بنادر برای بهبود شرایط تردد گردشگری دریایی در نوار ساحلی شمال و جنوب کشور، ۷۵ اسکله و تاسیسات مختص گردشگری را با اعتبار ۷۰ میلیارد تومان از منابع  داخلی ایجاد کرده است.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی خاطرنشان کرد: اگرچه وضعیت گردشگری دریایی کشور ایده‌آل نیست، ولی با اقدامات توسعه‌ای صورت گرفته در مقایسه با سال‌های گذشته، تحولات جدی داشته است.
 
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.