| کد خبر: 228163 |

مرور وعده‌های مسئولان:

◄ ایجاد سایت گردشگری در مجاورت روستای تنبان قشم

برای ایجاد یک سایت برند گردشگری دریایی در مجاورت روستای تنبان جزیره قشم، برنامه ریزی و مطالعات امکان‌سنجی بندرگاه و موج‌شکن آغاز شده است.

تین نیوز
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: برای ایجاد یک سایت برند گردشگری دریایی در مجاورت روستای تنبان جزیره قشم، برنامه ریزی و مطالعات امکان‌سنجی بندرگاه و موج‌شکن آغاز شده است.

به گزارش تین نیوز، محمد راستاد این مطلب را 25 دی ماه در بازدید از محل اسکه و موج‌شکن مردمی روستای تنبان جزیره قشم بیان کرد و افزود: نوار ساحلی کشور سرشار از مواهب و ظرفیت است که باید حداکثر استفاده از این پتانسیل در راستای اشتغالزایی و رونق اقتصادی منطقه مدنظر قرار گیرد و بتوانیم در بخش اسکله، بندرگاه و لنگرگاه این منطقه شرایط مطلوبی را رقم بزنیم.

وی با تاکید بر اینکه موضوع گردشگری دریایی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، بیان کرد: در مجاورت روستای تنبان جزیره قشم، حوضچه‌های دیگری نظیر «شیب‌دراز»  و «کندالو» وجود دارد که ظرفیت‌هایی را برای جذب گردشگر ایجاد کرده، همچنین در «سایت دلفین»  و «جزیره هنگام» چنین جاذبه گردشگری به وجود آمده است.

وی افزود: تحقق این مسئله؛ نه تنها عامل اشتغالزایی خواهد بود، بلکه فرصت و ظرفیت جدیدی در حوزه گردشگری دریایی ایجاد می کند و امکانات و تسهیلات مورد نیاز نیز به اهالی محترم منطقه ارائه خواهد شد تا شناورهای مناسب گردشگری دریایی را خریداری کرده و از آن استفاده کنند و شاهد ایجاد یک سایت معروف گردشگری دریایی در مجاورت روستای تنبان باشیم و مردم کشور بتوانند از امکانات خوب و مناسب آن در آینده بهره‌مند شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سیداحمد 0 0

    بی بی نور