| کد خبر: 210066 |

در مراسم تودیع و معارفه عضو جدید هیأت مدیره رجا اعلام شد؛

◄ افزایش سرمایه 2700 میلیارد تومانی رجا در راه است

با اقدامات صورت گرفته برای بازسازی واگن ها از محل تسهیلات تبصره 18، افق خوبی برای آینده شرکت حمل و نقل ریلی رجا در پیش بوده و شرایط برای انجام کارهای بزرگ فراهم شده است.

تین نیوز

با اقدامات صورت گرفته برای بازسازی واگن ها از محل تسهیلات تبصره 18، افق خوبی برای آینده شرکت حمل و نقل ریلی رجا در پیش بوده و شرایط برای انجام کارهای بزرگ فراهم شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی رجا، مدیرعامل شرکت رجا در مراسم تودیع و معارفه یکی از اعضای هیأت مدیره این شرکت با بیان این موضوع گفت: با اقدامات مطلوب و متعدد صورت گرفته در حوزه‌های مختلف، خوشبختانه دغدغه‌هایی که در سالیان قبل به ویژه در بخش‌های مالی وجود داشت بر طرف شده است.

محمد رجبی تبدیل واگن‌ها به سیستم برق 660 ولت جهت حذف استیم برای افزایش سرعت قطارها را از دیگر اقدامات استراتژیک صورت گرفته در رجا بیان کرد و افزود: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته تا پایان تابستان سال جاری حدود 60 تا 70 دستگاه از این واگن‌ها آماده بهره‌برداری خواهد شد.

وی به چالش‌هایی که رجا در سنوات گذشته با آن مواجه بود اشاره کرد و اظهار داشت: برای پروژه تعمیر گیربکس قطارهای تندروی پردیس که در داخل امکان تعمیرات آنها نیست، فقط 28 ماه مذاکره با طرف آلمانی برای انعقاد قرارداد جهت ارسال گیربکس‌ها و انجام تعمیرات و برگشت آنها صورت گرفت که خوشبختانه این کار با تلاش تمامی همکاران رجا و حمایت‌های سازمان تأمین اجتماعی و هگتا به سرانجام رسید و همچنان این تعمیرات ادامه دارد.

مدیرعامل رجا گفت: خوشبختانه با حمایت‌های مدیران محترم در سازمان تأمین اجتماعی و هگتا که به رجا به عنوان یک مجموعه ملی نگاه می‌کنند، سرمایه اسمی رجا از 135 میلیارد تومان در سال 1395 به 2700 میلیارد تومان در شرایط حاضر افزایش پیدا کرده که کار تشریفاتی آن برای ثبت در دست پیگیری است.

مدیرعامل هلدینگ گردشگری تأمین اجتماعی (هگتا) نیز در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات مدیران و مجموعه رجا اظهار داشت: تمام تلاش‌ها باید به این سمت سوق پیدا کند که یک خاطره خوش از کارهایی که انجام می‌دهیم به جای بگذاریم و عاقبت به خیر شویم.

علی رحیم‌پور به رایزنی‌ها و تلاش‌های صورت گرفته برای بازگرداندن شرکت‌هایی که از هگتا جدا شده بودند (به غیر از هما و رجا) به منظور اقتصادی کردن فعالیت‌ها در مجموعه هگتا اشاره کرد و افزود: جلساتی را با مسؤولان وزارت رفاه، سازمان تأمین اجتماعی و شرکت‌های شستا برای بازگرداندن این شرکت‌ها و هتل‌ها به هگتا داشتیم که این موضوع به تصویب رسید و از این طریق به دنبال سهامی کردن هگتا و به مرور ورود به بازار بورس هستیم.

وی پیگیری‌های صورت گرفته برای پیوستن گروه هتل‌های لاله به مجموعه هگتا را از دیگر اقدامات صورت گرفته در مجموعه هگتا برشمرد و گفت: باید به دنبال ایجاد ارزش افزوده و هم افزایی در بین شرکت‌های زیرمجموعه هگتا و سازمان تأمین اجتماعی برای اقتصادی کردن فعالیت‌ها باشیم.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات دکتر علی صداقت برای همکاری شایسته در طول دوران عضویت در هیأت مدیره رجا، به دلیل الزام عدم به‌کارگیری بازنشستگان، ایشان تودیع شده و دکتر حسن اسماعیلی به عنوان عضو جدید هیأت مدیره رجا منصوب و معارفه شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.