| کد خبر: 186446 |

معاون وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران:

تأمین ۱۷۴ میلیارد تومان توسط شرکت عمران شهرهای جدید بابت متروی پرند

خوشبختانه با توافقی که با متروی تهران به عنوان مجری طرح در نحوه تأمین پروژه داشته‌ایم، قرار است بخشی از هزینه اجرای طرح تا ۱۷۴ میلیارد تومان از سوی شرکت عمران پرداخت شود.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی، گفت: در خصوص واحدهای مسکن مهر و جلوگیری از دلالی در آنها، تمام واحدهایی که خدمات‌شان تأمین شده و آماده تحویل هستند در صورت عدم مراجعه به موقع مالکان هزینه نگهداری در زمان تحویل از مالک اخذ شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حبیب اله طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید امروز با حضور در مراسم افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی شهر جدید پرند از افتتاح و تحویل ۵ هزار واحد مسکن مهر در این شهر جدید در جمع خبرنگاران خبر داد و اظهار کرد: در این دوره استراتژی اصلی وزارت راه و شهرسازی تحویل و فروش اقساطی مسکن مهر بوده است تا بتوانیم هرچه سریع‌تر به روند خانه‌دار شدن مردم کمک کنیم.

وی ادامه داد: در پروسه تحویل مساکن مهر بخش احداث ساختمان و خدمات برعهده ما بوده ولی بخش دیگر که پرداخت تعهدات مالی و تحویل واحد بوده برعهده مردم است. مشکلی که ما در حال حاضر با آن روبه‌رو هستیم عدم تحویل واحدهای آماده از سوی متقاضیان است که بخش عمده‌ای از آن به دلیل دست به دست شدن واحدها و اقدامات دلالان خانه است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در این‌باره افزود: براین اساس اعلام کردیم واحدهایی که تمامی خدمات‌شان تأمین شده و آماده تحویل هستند در صورت عدم مراجعه به موقع مالکان هزینه نگهداری واحدها در زمان تحویل از مالک اخذ شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید تأمین دسترسی‌های شهر جدید پرند را جزو اولویت‌های اصلی این شهر جدید دانست و گفت: حمل و نقل ریلی بخش ویژه‌ای را در تأمین دسترسی‌های پرند به خود اختصاص می‌دهد. در حال حاضر دو خطه کردن خط آهن تهران – پرند در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: این در حالی است که هم اکنون ۲۲ رام قطار به صورت روزانه مسافرین را بین شهر جدید پرند و کلانشهر تهران جابه‌جا می‌کنند.

این مقام مسئول درخصوص آخرین وضعیت پروژه مترو پرند گفت: خوشبختانه با توافقی که با متروی تهران به عنوان مجری طرح در نحوه تأمین پروژه داشته‌ایم، قرار است بخشی از هزینه اجرای طرح تا ۱۷۴ میلیارد تومان از سوی شرکت عمران پرداخت شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هم اکنون هماهنگی‌هایی درخصوص ایجاد دسترسی از کنارگذر جنوبی تهران برای شهر جدید پرند داشته‌ایم که تلاش داریم هرچه سریع‌تر به نتیجه برسد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.