| کد خبر: 179073 |

در بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی مطرح شد

فعال‌سازی مجدد کارگاه‌های عملیاتی سایت مسکن مهر کیسون پرند/ افتتاح ۳ هزار واحد مسکن مهر کیسون تا پایان سال جاری

خوشبختانه در این منطقه مشکلی از لحاظ خدمات زیربنایی نداریم و تنها اتصال آن‌ها به شبکه باقی‌مانده است که پس از تکمیل و اتمام عملیات محوطه‌سازی می‌توانیم نوید اتفاقات خوبی دراین ناحیه را به متقاضیان بدهیم.

تین نیوز

در حاشیه بازدید حبیب اله طاهرخانی از سایت مسکن مهر کیسون پرند، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند با تأکید براینکه در صورت رفع تمامی نواقص آمادگی افتتاح ۳ هزار تا ۳ هزار و ۲۰۰ واحد در این سایت را داریم گفت: خوشبختانه در این منطقه مشکلی از لحاظ خدمات زیربنایی نداریم و تنها اتصال آن ها به شبکه باقی مانده است که پس از تکمیل و اتمام عملیات محوطه سازی می توانیم نوید اتفاقات خوبی دراین ناحیه را به متقاضیان بدهیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حبیب اله طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید همراه اعضای هیئت مدیره این شرکت طی بازدید از سایت مسکن مهر کیسون واقع در منطقه جنوبی فاز ۶ شهر جدید پرند ضمن بررسی عملیات فنی و اجرایی ساخت پروژه ها از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل موجود قرار گرفت.

در این راستا محسن وطن خواهی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند با بیان اینکه سایت مسکن مهر کیسون دارای ۱۶ هزار واحد مسکونی بوده که ۸ هزار واحد آن تا کنون به متقاضیان تحویل داده شده است گفت: خوشبختانه با تهمیدات اندیشیده شده در ماه های اخیر و راهکارهای اعلامی از سوی مجمع شرکت عمران شهرهای جدید موفق شدیم این سایت را مجددا فعال و عملیات اجرایی را آغاز کنیم.

وطن خواهی با اشاره به اینکه هم اکنون ۹۶۰ واحد در این سایت در حال واگذاری به متقاضیان است گفت: گفتنی است درحال حاضر ۱۲۰۰ واحد در زون ۶ این سایت در دست پیگیری است که در صورت رفع مشکلات تا ۲ ماه آینده به مالکان تحویل داده خواهد شد.

این مقام مسئول با تأکید براینکه در صورت رفع تمامی نواقص آمادگی افتتاح ۳ هزار تا ۳ هزار و ۲۰۰ واحد در این سایت را داریم گفت: خوشبختانه در این منطقه مشکلی از لحاظ خدمات زیربنایی نداریم و تنها اتصال آن ها به شبکه باقی مانده است که پس از تکمیل و اتمام عملیات محوطه سازی می توانیم نوید اتفاقات خوبی دراین ناحیه را به متقاضیان بدهیم.

به گفته وی بخش عمده ای از فشارهای مردم و مشکلات شهر جدید پرند مربوط به تکمیل پروژه های شرکت کیسون بوده که خوشبختانه با ساز و کارهای اعلام شده میزان چشمگیری از آن ها رفع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند با اعلام این مطلب که بخش گسترده ای از پروژه ها تا پایان سال جاری افتتاح خواهد شد گفت: بقیه واحدهای باقیمانده پس از تکمیل خدمات زیربنایی به مدت یک ماه و نیم برای انجام عملیات روسازی و محوطه سازی زمان نیاز دارند تا آماده تحویل به مالکان شوند.

وطن خواهی در این خصوص تأکید کرد: شرکت عمران آمادگی تحویل تا ۱۶ هزار واحد از ۲۵ هزار واحد پروژه های باقی مانده پرند را به شرط تکمیل خدمات زیربنایی دارد که از دستگاه های خدمات رسان و مسئولین ذی ربط درخواست همکاری متقابل را داریم./

 

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.