| کد خبر: 222168 |

از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام شد:

به دنبال اجرای سیستمی نرخ تن کیلومتر در سامانه سراسری حمل بار، رانندگان این امکان را یافته اند که در صورت بروز مشکل در مورد دریافت کرایه، موارد را به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اطلاع دهند.

تین نیوز

به دنبال اجرای سیستمی نرخ تن کیلومتر در سامانه سراسری حمل بار، رانندگان این امکان را یافته اند که در صورت بروز مشکل در مورد دریافت کرایه، موارد را به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اطلاع دهند.

به گزارش تین نیوز، از اواسط آبان ماه امسال، افزایش تن بر کیلومتر بر اساس نرخ شاخص 2400 ریال به‌صورت صافی وارد سامانه سراسری شد.

بیشتر بخوانید:

اعمال سیستمی نرخ تن کیلومتر در سامانه سراسری حمل بار

حمل کالاهای‌ استراتژیک بدون کد رهگیری قاچاق محسوب می‌شود

با توجه به این‌که ممکن است به دلایل مختلف کرایه کمتر از شاخص بروز رسانی شده یا واریزی کمتر از مبلغ قید شده در بارنامه  به رانندگان پرداخت شود، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای این امکان را در اختیار آنان قرار داده است که چنین مورادی را به طور اختصاصی پیگیری کنند.
در این زمینه رانندگان معترض می توانند عکس بارنامه و عکس رسید واریزی به حساب خود را به واتساپ شماره‌ای که توسط پنل سازمان راهداری برای رانندگان فرستاده شده است، ارسال و شکایت نمایند.

بر اساس اعلام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، رانندگان می‌توانند شکایت خود مبنی بر اخذ کمیسیون اضافی را با مستندات علاوه بر شماره همراه 09025369644 به شماره همراه 09025369619 در واتس اپ ارسال کنند تا سریعاً رسیدگی شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین