| کد خبر: 235236 |

◄ ناوگان حمل‌ونقل عمومی قم نونوار می شود

معاون اقتصادی و مالی شهردار قم با تاکید بر نوسازی کامل سامانه اتوبوس‌رانی، گفت: چهار سال قبل ناوگان حمل‌ونقل عمومی قم بصورت کامل فرسوده شده بود در حالی که عمر این سامانه هم اکنون به زیر دو سال رسیده‌است.

تین نیوز

معاون اقتصادی و مالی شهردار قم با تاکید بر نوسازی کامل سامانه اتوبوس‌رانی، گفت: چهار سال قبل ناوگان حمل‌ونقل عمومی قم بصورت کامل فرسوده شده بود در حالی که عمر این سامانه هم اکنون به زیردو سال رسیده‌است.

به گزارش تین نیوز، مرتضی حسام نژاد افزود: طی ماه های اخیر در مجموع ۱۷۰ دستگاه اتوبوس جدید خریداری و حجم بالایی از این خودروها نیز در حال نوسازی است مشکل فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی قم برطرف شده است.

وی ابراز کرد: شهرداری قم برای پیشبرد اهداف چشم انداز خود طی سال جاری درخواست یکهزار میلیارد تومان اوراق مشارکت کرده بود که در نهایت ۶۵۰ میلیارد تومان مصوب شد.

◄ بهره مندی روشندلان قم از ۳۴ تقاطع مجهز به آلارم هوشمند

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم منصوب شد

معاون اقتصادی و مالی شهردار قم یادآور شد: از این بین ۴۵۰ میلیارد تومان برای توسعه و بهره برداری از پروژه قطار شهری و ۲۰۰ میلیارد تومان نیز برای نوسازی و بهسازی ناوگان حمل و نقل عمومی قم هزینه خواهد شد.

حسام نژاد عنوان کرد: طرح نوسازی ناوگان اتوبوس رانی قم بدلیل آماده بودن خودروهای حمل و نقل عمومی توسط یکی از شرکت های سرشناس داخلی در بازه زمانی مطلوبی به سرانجام رسید.

وی خاطرنشان کرد: طی روزهای ابتدایی هفته جاری در قالب استفاده از این اوراق ۵۲ دستگاه اتوبوس جدید با کیفیت روز بصورت نقدی خریداری و به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر قم تزریق شد.

معاون اقتصادی و مالی شهردار قم ابراز داشت: از آنجایی که پول خرید این ۵۲ دستگاه اتوبوس بصورت نقدی پرداخت شد در خرید هر دستگاه حدود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به نفع شهرداری قم شد در حالی که در شرایط دیگر حداقل باید شهرداری یک میلیارد تومان وجه بیشتری برای هر دستگاه اتوبوس پرداخت می کرد.

حسام نژاد ادامه داد: خرید نقدی به دلیل اینکه به گردش حساب شرکت سازنده نیز کمک می کند و از سایر هزینه های بانکی جلوگیری بعمل می آورد کمک مطلوبی به رونق تولیدات داخلی می کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.