| کد خبر: 234415 |

◄ مرگ سه کنترلر/ کرونا از مراقبان پرواز قربانی گرفت

اکثرا میکروفون شخصی ندارند و بر اساس دستورالعمل های بین المللی یکی از عوامل مهم انتقال میکروفون است، پس کی می خواهید به این موارد توجه کنید تا سرمایه های انسانی نابود نشود؟

تین نیوز

در حالی که طی 2 هفته اخیر سه کنترلر پرواز فعال در فرودگاه های اهواز، مشهد و امام جان باخته اند، یک کنترلر فعال در فرودگاه مهرآباد در نامه ای به مدیر عامل شرکت فرودگاه ها و خدمات ناوبری هوایی کشور توجه به حفظ سرمایه های انسانی را خواستار شد.

به گزارش تین نیوز، ابوالفضل مطیعی در این نامه که در کانال تلگرامی خود خطاب به سیاوش امیرمکری منتشر کرده، آورده است:آیا به اندازه لازم و کافی و در حد توان برای مقابله با مرگ و میر کنترلرهای کشور تلاش کردید؟

وی افزوده است: آقای امیرمکری یادتان هست از زمانی که من فریادها زدم و شما شکایت ها کردید یک سال هم بیشتر گذشته است؟ هنوز هم ما در مهرآباد نمی توانیم در برج را باز بگذاریم تا هوا جابجا شود. آقای داوودی همان زمان گفتند اگر اپروچ افتتاح شود این مهم انجام می شود، کدام اپروچ منظورشان بود؟ اپروچ مهرآباد که چند ماهی است افتتاح شده است.

بیشتر بخوانید:

مطیعی عنوان کرده است: آقای مدیرعامل، کنترلرها نمی توانند به صورت ۵۰ درصد و یا ۳۰ درصد سرکار خود حضور یابند، باید ۱۰۰ درصد سرکارشان حضور داشته باشند. آقای مدیرعامل امروز که سومین کنترلر آسمانی شد، آیا فکر نکردید چرا؟

او افزوده است: امیدوارم کوتاهی نکرده باشید که البته در مورد برج مهرآباد قطعاً کوتاهی کرده اید و شهرهای دیگر را هم می دانم که اکثرا میکروفون شخصی ندارند و بر اساس دستورالعمل های بین المللی یکی از عوامل مهم انتقال میکروفون است، پس کی می خواهید به این موارد توجه کنید تا سرمایه های انسانی نابود نشود؟

photo_2021-08-28_16-18-00

دستورالعمل بین المللی برای کرونا
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محمد رحیم تبرخون 0 0

    آقای مدیر ،خلبان ،فرمانده،مسول ارزشمند،خواهشمندم ازمون کارت هوشمند برگزار کنید هرروز جریمه بارنامه نمدن/میگن کارت هوشمند