| کد خبر ۳۰۷۰۸۵
کپی شد

◄ یادمان زنده یاد مصطفی جمشیدی مدیرکل اسبق دبیرخانه شورای عالی هماهنگی ترابری

مصطفی جمشیدی مدیرکل اسبق دبیرخانه شورای عالی هماهنگی ترابری کشور و پیشکسوت صنعت حمل و نقل هفته گذشته دارفانی را وداع گفت و 24 مهرماه به خاک سپرده شد.

یادمان زنده یاد مصطفی جمشیدی مدیرکل اسبق دبیرخانه شورای عالی هماهنگی ترابری
تین نیوز |

مصطفی جمشیدی مدیرکل اسبق دبیرخانه شورای عالی هماهنگی ترابری کشور و پیشکسوت صنعت حمل و نقل، هفته گذشته دارفانی را وداع گفت  و 24 مهر ماه به خاک سپرده شد.

به گزارش تین نیوز ،  زنده یاد مصطفی جمشیدی در سال 1320 در شهرستان قزوین به دنیا آمد. وی در سال 1342 پس از دریافت دیپلم ریاضی و گذراندن دوره یک ساله تربیت معلم در دانشسرای عالی تهران به استخدام آموزش و پرورش درآمد و با سمت آموزگار در دبستان های شمیران به کار پرداخت.

مصطفی جمشیدی

حکم موسی کلانتری برای مصطفی جمشیدی

زنده یاد جمشیدی، در سال 1348 با دریافت لیسانس بازرگانی به عنوان کارشناس بودجه در هواپیمایی ملی ایران مشغول کار شد  و در سال 1357 با دریافت فوق لیسانس مدیریت به کار در وزارت راه و ترابری پرداخت.

وی از سال 1360 تا 1374 به مدت 15 سال در سمت مدیرکل اسبق دبیرخانه شورای عالی هماهنگی ترابری  به فعالیت مشغول شد و در سال 1374 پس از بازنشستگی  به مدت یک سال به عنوان دبیر انجمن کشتیرانی و  خدمات وابسته و پس از آن تا پایان سال 1392 به عنوان مشاور ارشد در سازمان مذکور مشغول فعالیت بود.

وی همکاری هایی نیز با ماهنامه های اقتصادی کشور داشته است.

یادمان زنده یاد مصطفی جمشیدی

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید تین نیوز، تا ۲۴ ساعت بعد منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.
  • در نوشتن نظرات، لطفا بعد از هر کلمه، یک فاصله خالی بگذارید.
  • در انتقال تخلفات دستگاه‌ها، موارد تخلف را با ضمیمه نمودن اسناد تخلف به آدرس info@tinn.ir ارسال نمایید تا امکان پیگیری بصورت مستند فراهم شود.