| کد خبر: 55952 |

قدردانی مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی از اهتمام استاندار مازندران در امر ساماندهی سواحل استان

تین نیوز | معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی طی نامه ای خطاب به استاندار مازندران از اقدامات انجام شده در زمینه تشكیل كمیته ساماندهی و مدیریت سواحل استان قدردانی كرد.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره كل بنادر و دریانوردی استان مازندران، محمد سعیدنژاد در این نامه از اهتمام فلاح جلودار برای تشكیل و برگزاری منظم جلسات كمیته مورد اشاره و اخذ تصمیمات ارزشمند در راستای جلوگیری از ساخت و سازهای ساحلی غیر مجاز و ساماندهی سواحل استان مازندران تشكر و قدردانی كرد.

مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی ابراز امیدواری كرد با عنایت ویژه استاندار مازندران و نیز همكاری و هماهنگی بین دستگاه های ذیربط ، بستر لازم جهت مرتفع نمودن مشكلات مناطق ساحلی از طریق هماهنگی فرا بخشی فراهم آمده و مسیر دستیابی به توسعه پایدار سواحل هموار گردد.

سعید نژاد خاطرنشان کرد:« سازمان بنادر و دریانوردی در راستای تكالیف حاكمیتی و وظایف قانونی خود از جمله بند 22 ماده 3 از آئین نامه قانونی سازمان مصوب 13/11/1348 مجلسین كه در تاریخ 10/2/1387 مجدداً توسط مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده است برای اولین بار در كشور و منطقه ، طرح مدیریت یكپارچه مناطق ساحلی كشور (ICZM ) را با مشاركت 18 وزارتخانه و دستگاه مرتبط تهیه نموده و از جمله اهداف اصلی طرح مورد اشاره، دستیابی به توسعه پایدار این مناطق و رفع تضادها در بهره برداری از منابع و پتانسیل های موجود در سواحل جنوبی و شمالی كشور می باشد.

امید آن می رود كه با بهره گیری از نتایج مطالعات پیش گفته كه با در نظر گرفتن اصول آمایش سرزمین و رعایت توان اكولوژیك محدوده مطالعه تدوین گردیده است ضمن فائق آمدن بر مشكلات ، دستیابی به جایگاه واقعی مناطق ساحلی در توسعه كشور محقق گردد ».

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.