| کد خبر: 22861 |

فعالیت ۱۰۰ هزار بوشهری در حوزه دریانوردی

تین نیوز | مدیرکل اداره بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: 100 هزار نفر در استان بوشهر در حوزه دریانوردی مشغول به فعالیت هستند.
 
محمد راستاد ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته دریا و دریانوردی به تشریح برنامه‌های هفته دریا و دریانوردی پرداخت و اظهار کرد: در استان بوشهر 100 هزار به دریانوردی در حوزه‌های مختلف مشغول به فعالیت هستند و نقش تاثیرگذاری را در چرخاندن چرخه اقتصاد کشور ایفا می‌کنند.
 
وی بیان کرد: با هدف اشاعه‌ فرهنگ دریانوردی تبلیغات محیطی گسترده‌ای پیش‌بینی شده است و همچنین برگزاری مسابقه دراگون بوت در چهارشنبه هفته جاری و برگزاری یک مسابقه عکاسی با موضوع دریا و دریانوردی در فضای مجازی نیز از برنامه‌های هفته دریانوردی در استان بوشهر است. 
 
مدیرکل اداره بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: در روز پنج شنبه هفته جاری نیز برنامه پاک‌سازی ساحل بوشهر و برگزاری مسابقه نقاشی برای کودکان با هدف ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زسیس دریایی و با همکاری تعدادی از سازمان‌های مردم نهاد برگزار می‌شود و مسئولان اداره بنادر و دریانوردی به منظور پاسداشت آرمان‌های شهدای والا مقام با تعدادی از خانواده‌های آنها دیدار خواند کرد.
 
راستاد گفت:‌ شرکت در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه نیز از مجموعه برنامه‌هایی است که برای هفته دریانوردی در نظر گرفته شده و بعد از ظهر روز جمعه نیز جشن هفته دریانوردی در محوطه عملیاتی بندر بوشهر با هدف تقدیر از فعالان عرصه دریانوردی در بوشهر برگزار می‌شود.
 
وی همچنین از برگزاری جشنواره غذاهای دریایی در پنجم مهرماه خبر داد و اضافه کرد: در روز یکشنبه ششم مهرماه نیز با هدف تقدیر از کارکنان کشتی‌هایی که در ساحل آب های نیلگون خلیج فارس پهلو گرفته‌اند با آنها دیدار خواهیم کرد.
 
این مسئول تصریح کرد:‌ روز دوشنبه هفتم مهرماه نیز گشت دریایی توسط شرکت کشتیرانی والفجر پیش بینی شده و در هشتم مهرماه روز پایانی هفته دریانوردی نیز با مشارکت مردم جشن بادبادک‌ها برای کودکان برگزار خواهد شد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.