بازدید سایت : ۶۷۵۸۰
در گتگو با تین نیوز عنوان شد:

◄ مسیر راه آهن آذرشهر - پرویز بهمن و عجب شیرباز است

◄ مسیر راه آهن آذرشهر - پرویز بهمن و عجب شیرباز است

تین نیوز |  با بهسازی و بازسازی مسیر راه آهن آذرشهر - پرویز بهمن و عجب شیر، خطوط این مسیر از ساعت 17 روز شنبه بازگشایی شد. 

به گزارش تین نیوز، بعد از بارش باران بامداد روز شنبه و جاری شدن سیل، در مسیر راه آهن آذرشهر - پرویز بهمن و عجب شیر  که باعث شده بود مسیر این خط به علت شسته شدن سه نقطه از خطوط  و از جا کنده شدن حدود 200 متر از این خطوط مسدود شود، این مسیر ساعت 17 همان روز بازگشایی شد.
 
ناصر اسکندری، مدیر روابط عمومی اذربایجان شرقی  در خصوص حرکت قطارها درمسیر اذرشهر - پرویز بهمن و عجب شیر به تین نیوز گفت: در پی حادثه رخ داده، بهسازی و بازسازی این خطوط کامل و با سرعت انجام گرفت و خطوط راه آهن در این مسیر، ریل گذاری و از ساعت 17 روز شنبه این مسیر بازگشایی شد. در حال حاضر نیز تمام قطارها در زمان مشخص در این مسیر حرکت می کنند.

این مقام مسئول ابراز داشت: تنها روز شنبه حرکت قطار ساعت 11.15 دقیقه تبریز- مشهد به ساعت 17 موکول شد که در این خصوص اطلاع رسانی لازم به مسافران هم صورت گرفت.

پیش از این میرحسن موسوی دیزجی مدیرکل راه آهن آذربایجان شرقی نیز ابراز داشته بود که حدود 550 نفر از مسافران سه قطار تهران - تبریز با هماهنگی لازم از ایستگاه عجب شیر توسط اتوبوس به تبریز انتقال یافتند.

شایان ذکر است بر اثر بارش باران بامداد روز شنبه و جاری شدن سیل، خط آهن و بخش کشاورزی و دامی عجب شیر بیش از هفت میلیارد ریال دچار خسارت شده است.

شهرستان عجب شیر با حدود 85 هزار نفر جمعیت در 98 کیلومتری جنوب غربی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.