| کد خبر: 11840 |

پروژه راه‌آهن بوشهر شیراز تا دو ماه آینده اجرایی می‌شود

تین نیوز | استاندار بوشهر گفت: با اقدامات صورت گرفته انتظار می‌رود تا دو ماه آینده با اتمام مراحل اداری کار احداث پروژه راه آهن بوشهر ـ شیراز اجرایی شود.
 
مصطفی سالاری ظهر امروز در همایش طلایه‌داران تبلیغ اظهار داشت: رسالت مبلغان دینی نیاز به حمایت و همراهی همه جانبه دارد و مبلغان دینی در سطح جامعه نقشی تاثیرگذار و ارزشمند دارند.
 
وی ادامه داد: کارکردهای فرهنگی مبلغان دینی در دو موضوع تبلیغ دینی و اخلاق حسنه از اهمیت زیادی برخوردار است و می‌تواند موجب تسهیل در امور شود و همچنین جرائم را به حداقل برساند.
 
استاندار بوشهر با بیان اینکه ترویج اخلاق حسنه مسیر توسعه و پیشرفت را هموار می‌کند، خاطرنشان کرد: روحیه وحدت و همدلی در همه سطوح استان بوده و این موضوع در همه زوایا نیز قابل مشاهده است و مبلغین دینی باید به گسترش روحیه وحدت و همدلی اهتمام ویژه داشته باشند.
 
سالاری افزود: دولت برای گروه‌های سیاسی تبعیضی قائل نشده و از همه آنها که در چارچوب نظام اسلامی حرکت می‌کنند حمایت خواهد کرد.
 
وی یادآور شد: در مسائل توسعه‌ای، استان بوشهر با دارا بودن 700 کیلومتر مرز ساحلی از ظرفیت‌های بالایی نسبت به سایر استان‌ها برخوردار است و باید تلاش شود از این موهبت الهی بهره‌برداری لازم صورت بگیرد.
 
سالاری با اشاره به اینکه در راستای توسعه و پیشرفت استان بوشهر باید با کشورهای همسایه ارتباط داشته باشیم، بیان کرد: در این هفته با هدف توسعه مناسبات تجاری بوشهر و قطر سفری به این کشور خواهیم داشت تا بتوانیم با ایجاد یک رابط تجاری قوی و موثر موجبات پیشرفت اقتصادی استان را فراهم کنیم.
 
استاندار بوشهر با بیان اینکه نباید متکی به بودجه دولتی باشیم، تصریح کرد: کل اعتبارات استان بوشهر 460 میلیارد تومان است در صورتی که هزینه لازم برای اجرا شدن کامل پروژه آزادراه بوشهر ـ شیراز نزدیک 1400 میلیارد تومان اعتبار است.
 
وی گفت: اعتبار اجرای عملیات آزادراه بوشهر ـ شیراز 30 درصد آن از محل اعتبارات دولتی است و 70 درصد دیگر نیز باید از طریق تسهیلات بانکی که به پیمانکاران داده می‌شود فراهم شود.
 
استاندار بوشهر با بیان اینکه همکاری و تعامل نمایندگان استان فارس و بوشهر می‌توانند موجب تسریع در اجرا پروژه‌ها مشترک این دو استان شود، ادامه داد: استان بوشهر تنها استانی است که اعتبارات آن در سال جاری افزایش 25 درصدی داشته است
 
سالاری با اشاره اینکه اجرا پروژه راه آهن در جذب سرمایه گذار نقش تاثیرگذاری دارد، خاطرنشان کرد: اجرا پروژه راه آهن بوشهر ـ شیراز شاخص‌های سرمایه‌گذاری استان بوشهر را افزایش می‌دهد.
 
استاندار بوشهر با بیان اینکه ترک تشریفات پروژه اتصال استان بوشهر به شبکه ریلی کشور دو هفته پیش صورت گرفته است، بیان کرد: با اقدامات صورت گرفته انتظار می‌رود تا دو ماه آینده با اتمام مراحل اداری کار احداث پروژه راه آهن بوشهر ـ شیراز اجرایی شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • بازرگان 0 0

    بخور آش به همین خیال باش. مثل اینکه استاندار نمی داند که شش سال قبل عملیات اجرایی خط آهن بوشهر شیراز شروع شده!!