| کد خبر: 42952 |

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری تورهای یکروزه از قشم به جزایر هرمز، لارک و هنگام خبر داد.

تین نیوز | معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم اظهار داشت: همانگونه که از قبل پیش بینی می شد، طی هفته گذشته موج عظیمی از گردشگران وارد جزیره قشم شدند.

کمالی، با اشاره به اینکه با وجود سپری شدن تعطیلات، هنوز گردشگران زیادی در جزیره قشم وجود دارند، خاطرنشان کرد: سازمان منطقه آزاد قشم از قبل برنامه یزی های لازم را جهت سرویس دهی مناسب به این گردشگران انجام داده بود.

وی یادآور شد: بسیاری از گردشگران ورودی به جزیره قشم با استفاده از لندینگ کرافت ها و با ماشین شخصی وارد جزیره شدند.
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم تاکید کرد: با توجه به حجم بالای مسافران ورودی به جزیره، امکانات فعلی جوابگوی نیاز مسافران نخواهد بود.

به گفته این مقام مسئول در سازمان منطقه آزاد قشم، برگزاری تورهای دریایی در آبهای اطراف جزیره بسیار مورد استقبال گردشگران واقع شده است.
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر برگزاری تورهای اطراف جزیره، تورهای سفر یک روز به جزایر هرمز، هنگام و لارک نیز در جزیره قشم همه روزه در حال برگزاری است.

کمالی، کلوپ های دریایی را از دیگر جاذبه های قشم عنوان کرد و گفت: در این کلوپ ها به گردشگران امکانات انواع ورزش های دریایی ارائه می شود.
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: همچنین در جزیره قشم آثار تاریخی و طبیعی بسیار زیادی وجود دارد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ژئوپارک جهانی قشم هم اکنون به یک جاذبه بی بدیل برای طبیعت گردان تبدیل شده است.

کمالی در ادامه سخنان خود به تخم گذاری لاک پشت های پوزه عقابی در سواحل جزیره اشاره کرد و گفت: در سالهای اخیر این پدیده طبیعی حیرت انگیز نیز به یکی دیگر از جاذبه های طبیعی قشم افزوده است.
وی با اشاره به اینکه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی قشم فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: در این ستاد کمیته های مختلفی عضو هستند.

به گفته وی، کمیته اسکان، کمیته بهداشت، کمیته حمل و نقل دریایی، کمیته انتظامی، کمیته هلال احمر، کمیته نظارت و کمیته آموزش از جمله کمیته های ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی محسوب می شود.
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم خاطرنشان کرد: با برگزاری جلسات متعدد ستاد تسهیلات نوروزی امیدواریم تا نیمه اسفند ماه برای خدمات رسانی کامل به مسافران نوروزی آماده باشیم.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.