تعلیق فعالیت هشت دفتر متخلف فروش بلیط قطار از ۲۵ اسفند
تین نیوز | مدیرکل تنظیم و نظارت بر بازار راهآهن جمهوری اسلامی ایران از تعلیق فعالیت هشت دفتر فروش بلیت در کشور به علت تخلف خبر داد.
مرتضی جعفری با اشاره به فعالیت مستمر واحدهای نظارتی و بازرسی از 25 اسفند افزود: به حدود 30 دفتر فروش بلیت نیز به علت تخلف تذکر داده شده است.
وی گفت: سامانه اطلاع رسانی و پاسخگویی به شکایات راهآهن شبانه روز فعال است و مسافران به طور برخط می توانند با ارسال پیامک یا در تماس به شماره تلفن 0215149 هرگونه تخلف را منعکس و پیگیری کنند.
جعفری زمان رسیدگی به تخلفات را متناسب با نوع آن متفاوت دانست و افزود: به برخی شکایات درجا رسیدگی و مشکلات برطرف می شود اما برخی که نیاز به بررسی بیشتری دارد حداکثر تا یک هفته بررسی و نتیجه آن به تماسگیرندگان اطلاعرسانی خواهد شد.
وی گفت: رسیدگی به شکایات مربوط به حوزه خدمات درجاست و بابت مشکلاتی مانند تأخیر ورود قطار و مشکلات گرمایشی و سرمایشی به مسافران خسارت پرداخت می شود.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.