| کد خبر: 2291 |

تعلیق فعالیت هشت دفتر متخلف فروش بلیط قطار از ۲۵ اسفند

تین نیوز | مدیرکل تنظیم و نظارت بر بازار راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران از تعلیق فعالیت هشت دفتر فروش بلیت در کشور به علت تخلف خبر داد.

مرتضی جعفری با اشاره به فعالیت مستمر واحدهای نظارتی و بازرسی از 25 اسفند افزود: به حدود 30 دفتر فروش بلیت نیز به علت تخلف تذکر داده شده است.
 
وی گفت: سامانه اطلاع رسانی و پاسخگویی به شکایات راه‌آهن شبانه روز فعال است و مسافران به طور برخط می توانند با ارسال پیامک یا در تماس به شماره تلفن 0215149 هرگونه تخلف را منعکس و پیگیری کنند.

جعفری زمان رسیدگی به تخلفات را متناسب با نوع آن متفاوت دانست و افزود: به برخی شکایات درجا رسیدگی و مشکلات برطرف می شود اما برخی که نیاز به بررسی بیشتری دارد حداکثر تا یک هفته بررسی و نتیجه آن به تماس‌گیرندگان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی گفت: رسیدگی به شکایات مربوط به حوزه خدمات درجاست و بابت مشکلاتی مانند تأخیر ورود قطار و مشکلات گرمایشی و سرمایشی به مسافران خسارت پرداخت می شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.