| کد خبر: 22803 |

ساری قطب گردشگری شمال می شود

تین نیوز | شهردار ساری گفت: با افتتاح طرح های در دست اقدام، ساری به قطب گردشگری شمال کشور تبدیل می شود.
 
مهدی عبوری پیش از ظهر سه شنبه در بازدید از پروژه های شهری گفت: 17 مهرماه و در دهه با شكوه غدیر با برپایی بزرگترین جشن تاریخ ساری و مازندران در استادیوم شهید متقی دركنار افتتاح چند پروژه ،میانگذر شمالی  و منطقه گردشگری تجن نیز افتتاح خواهد شد.
 
شهردار ساری با ذكر دلایل عقب ماندگی مازندران و به تبع آن ساری گفت: آنچه طی دو سال اخیر در مركز مازندران بوقوع پیوست گام بلندی بود در پیوند با رسیدن ساری به جایگاه واقعی خود.ضمن آنكه نباید از یاد برود همكارانم در شهرداری برای اجرای پروژه ها از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و با تمام توش و توان خود می كوشند این پروژه های عظیم با سرعت ، دقت و كیفیتی در حد استانداردهای جهانی به اجرا درآیند.
 
حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سخنان كوتاهی با تشكر از اعضای شورای اسلامی شهر گفت: انصاف انست كه بپذیریم مهندس عبوری شهرداری ارزشی ، پرتلاش و تحول خواه است كه برای عمران و آبادی شهر كارهای بزرگی انجام داده است.
 
وی یكی از ویژگیهای شهردار و اعضای شورای شهر ساری را آسیب شناختی درست از وضعیت مركز استان عنوان كرد و افزود: برهمین اساس اقداماتی انجام داده و می دهند كه نیاز امروز و فردای این شهر است.
 
عباس رشیدی معاون فنی-عمرانی شهرداری ساری بازآرایی میدان معلم را گام بزرگی توصیف كرد برای بیشترین بهره گیری از كمترین امكانات و گفت: ما با این اقدام نه تنها به تحقق وعده هر محله یك پارك شهردار ساری كمك می كنیم بلكه می كوشیم تا ساكنان محلات مختلف برای استفاده از فضای سبز و پارك بازی كودك ملزم به طی مسافت و حضور در پاركهای دیگر نباشند.
 
وی ضمن بیان این مطلب كه برای بازآرایی این میدان و تبدیل آن به یك پارك زیبا و مصفا گاه بصورت سه شیفته عمل كردیم افزود: سرعت احداث این فضای زیبا و شكیل بیش از استانداردهای جهانی بود خاصه آنكه با تمام توان تلاش كردیم اقدامات ما در قلب یك خیابان پر رفت و آمد نع تنها ترافیك ایجاد نكند بلكه آرامش ساكنان را هم از بین نبرد.
 
عباس رشیدی با اشاره به افتتاح قریب الوقوع میانگذر شمالی و منطقه گردشگری تجن تاكید كرد: در هیچ جای جهان چنین پروژه ای طی سه ماه آماده نمی شود اما در سایه مدیریت جهادی شهردار ساری این امر در مركز استان مازندران محقق گردید و براستی باید انرا یكی از یادگارهای جاودانه ایشان تلقی كرد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.