| کد خبر: 226237 |

معرفی 3 هتل 5 ستاره شاخص تهران

تهران هر ساله میزبان گردشگران و مسافران زیادی است که با اهداف مختلف وارد این شهر می‌شوند و چند روزی را در آن اقامت می‌کنند. این که تهران پایتخت ایران است یکی از دلایل عمده ورود گسترده مسافران به این شهر است و جمع بزرگی از تجار، دانشجویان، کارمندان و بیماران برای انجام امور کاری، بازرگانی، درسی و درمانی خود به این شهر سفر می‌کنند.

تین نیوز

تهران هر ساله میزبان گردشگران و مسافران زیادی است که با اهداف مختلف وارد این شهر می‌شوند و چند روزی را در آن اقامت می‌کنند. این که تهران پایتخت ایران است یکی از دلایل عمده ورود گسترده مسافران به این شهر است و جمع بزرگی از تجار، دانشجویان، کارمندان و بیماران برای انجام امور کاری، بازرگانی، درسی و درمانی خود به این شهر سفر می‌کنند. گذشته از این تهران دارای جاذبه‌های گردشگری متعدد و منحصربفردی است که گردشگران را مجذوب خود می‌کند. از کاخ‌‌ها، موزه‌ها و اماکن فرهنگی متعدد گرفته تا بوستان‌ها، کوه‌ها و آبشارهای داخل و اطراف این شهر، نقاط متعددی برای بازدید گردشگران وجود دارد.

از هواپیما‌ها، قطارها، اتوبوس‌ها و ماشین‌های شخصی که مسافران را به تهران می‌رسانند که بگذریم تهران دارای هتل‌ها، مهمان‌خانه‌ها و سوئیت‌های فراوانی برای اقامت مسافران است. در این مطلب قصد داریم 3 هتل 5 ستاره معروف و پرفروش تهران را که مورد علاقه مسافران است معرفی کنیم:

هتل اسپیناس پالاس

اسپیناس پالاس که از لوکس‌ترین هتل‌های تهران و خاورمیانه است در سال 94 در سعادت‌آباد تهران افتتاح شد. هتل اسپیناس پالاس 700 واحد اقامتی را در 20 طبقه جای داده‌ است که از این تعداد 400 واحد اقامتی این هتل لوکس هستند. ارتفاع ساختمان هتل و قرار گرفتن روی یک تپه باعث شده مهمانان این هتل نمایی منحصر به فرد از تهران را در مقابل خود ببینند.

51

گذشته از لابی بسیار بزرگ و شیک این هتل که در بدو ورود توجه مهمانان را به خود جلب می‌کند هتل اسپیناس پالاس تهران دارای سالن‌کنفرانس، اتاق مهمانی و جلسه کاری، سالن همایش، اتاق ویژه معلولین، سالن اجتماعات، مرکز خرید، آرایشگاه، رستوران و فست فود، سالن تنیس و سالن ماساژ است که این هتل را نه تنها برای یک اقامت دلنشین که برای برگزاری مراسمات و جلسات نیز مناسب می‌سازد.

هتل پارسیان استقلال تهران                                 

هتل استقلال تهران که قبل از انقلاب نامش هتل رویال هیلتون بود ، بزرگترین هتل پنج ستاره پایتخت است. بیشتر از 50 سال از عمر این هتل 5 ستاره که در تقاطع اتوبان چمران و خیابان ولیعصر قرار دارد می‌گذرد و این هتل همچنان پابرجا در دو برج در حال ارائه خدمات است. مسافرانی که هتل استقلال اقامت داشته باشند چشم انداز خوبی به شهر و کوه‌های اطراف تهران خواهند داشت .

52

 از امکانات این هتل خوش‌نام و خوش‌سابقه می‌توان به وجود رستوران و کافه، فروشگاه، مجموعه ورزشی، زمین تنیس، استخر، سالن ماساژ و گالری هنری اشاره کرد. از دیگر ویژگی‌های هتل پارسیان استقلال تهران موقعیت خوب آن در شهر است زیرا با زیباترین خیابان تهران یعنی خیابان ولیعصر همجوار است و می شود پیاده تا تجریش رفت یا راهی پایین ولیعصر شد و به پارک ملت و مراکز خرید رسید. همچنین برای افرادی که برای شرکت در نمایشگاه‌ها به تهران سفر می‌کنند هتل استقلال گزینه بسیار مناسبی است زیرا این هتل تا نمایشگاه بین المللی تهران تنها 5 دقیقه فاصله دارد. افزون بر این اتوبان چمران درست از روبرویش می گذرد و به همین خاطر افرادی که در این هتل اقامت دارند دسترسی آسانی به کل شهر و مراکز تاریخی، درمانی و آموزشی خواهند داشت.

هتل پارسیان آزادی تهران

هتل پارسیان آزادی از دیگر هتل‌های 5 ستاره و محبوب تهران است که قدمتش به‌ پیش از انقلاب می‌رسد. این هتل مشهور که  پیشتر هایت نامیده می‌شد در برجی در نزدیکی اتوبان چمران واقع شده که به دلیل مجاورت با اوین و کوه‌های توچال از آب و هوای خوبی برخوردار است.

53

مجموعه ورزشی، استخر و سونا، سالن کنفرانس، اتاق ویژه معلولین، اتاق مهمانی و جلسات کاری و سالن همایش از جمله امکانات این هتل هستند. هتل پارسیان آزادی تهران علاقه‌مندان زیادی دارد و هر نوع اتاقی که مدنظر مسافران باشد در آن پیدا می‌شود. با وجود دسترسی خوب این هتل به اتوبان چمران، نمایشگاه بین‌المللی تهران، صداوسیما، توچال و میدان تجریش چیزی از سروصدای شهر شلوغ در تمامی هتل شنیده نمی‌شود.

در وب‌سایت اسنپ‌تریپ تصاویر و اطلاعات بیشتری از این هتل‌ها در اختیار مسافران و علاقه‌مندان قرار گرفته است. همچنین برای رزرو هتل اسپیناس پالاس، هتل پارسیان استقلال تهران و هتل پارسیان آزادی تهران با بهترین قیمت می‌توانید به سایت و اپلیکیشن اسنپ تریپ مراجعه کنید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.