| کد خبر: 183685 |

بهره‌برداری از دو قایق تفریحی در بندر آبادان

مدیر اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان آبادان از راه‌اندازی دو فروند کشتی تفریحی جدید با ظرفیت حمل بیش از 70 نفر گردشگر در ایام نوروز در آب های آبادان خبر داد.

تین نیوز

مدیر اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان آبادان از راه‌اندازی دو فروند کشتی تفریحی جدید با ظرفیت حمل بیش از 70 نفر گردشگر در ایام نوروز در آب های آبادان خبر داد و گفت: علاوه بر این دو فروند شناور بزرگ در مجموع در آب های ساحلی شهرستان آبادان بیش از 50 فروند لنج تفریحی و بیش از 300 فروند قایق تفریحی به گردشگران خدمات‌رسانی می‌کنند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مانا، جمال عامری نسب با اشاره به این‌که مسیر ساحلی چوئبده و اروند کنار در حوزه شهرستان آبادان به‌عنوان پایلوت گردشگری آبی این شهرستان اعلام شده است، گفت: در این راستا ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی مستقلی در چوئبده تشکیل شده است.

مدیر اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان آبادان ادامه داد: در کل مسیر ساحلی چوئبده و اروند کنار، اسکله تفریحی وجود دارد که در آنجا قایق‌های موتوری تفریحی و کشتی تفریحی برای خدمات‌رسانی به گردشگران علاقه‌مند به گشت دریایی وجود دارد.

وی خاطر نشان ساخت: در مجموع در آب‌های ساحلی شهرستان آبادان بیش از 50 فروند لنج تفریحی و بیش از 300 فروند قایق تفریحی به گردشگران خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی در ادامه هم‌چنین به وجود 15 تا 20 فروند کشتی باری در آب‌های ساحلی آبادان اشاره کرد و اظهار داشت: در ایام نوروز از این کشتی‌ها متناسب با نیاز گردشگران برای انجام گشت‌های تفریحی در آب‌های آبادان استفاده خواهد شد که در حال حاضر یک فروند شناور باری جهت استفاده تفریحی در نوروز در حال آماده‌سازی است.

عامری نسب از خرید دو فروند کشتی تفریحی با ظرفیت حمل بیش از 70 نفر گردشگر توسط سرمایه‌گذار بخش‌خصوصی جهت بکارگیری در آب‌های آبادان خبر داد و بیان داشت: این دو فروند شناور در نوروز 98 فعالیت توریستی خود را رسما آغاز خواهند کرد.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان آبادان، عنوان کرد: این شناورها قرار است پس از نوروز نیز به طور دائمی در آب‌های شهرستان آبادان به گردشگران علاقه‌مند جهت گشت دریایی، خدمات ارائه دهند.

این مقام مسئول در شهرستان آبادان، یادآور شد: مسیر حرکت شناورهای تفریحی از آبادان به چوئبده است که پس از وارد شدن به اروند کنار به سمت هندیجان حرکت می‌کنند.

بهره‌گیری از ظرفیت مشترک گردشگری آبی آبادان و خرمشهر در نوروز

وی خاطرنشان ساخت: با تعاملات صورت گرفته با مسئولان شهرستان خرمشهر، قصد داریم در نوروز 98، از ظرفیت‌های مشترک گردشگری آبی آبادان و خرمشهر جهت ارائه خدمات رضایت‌بخش به گردشگران نوروزی استفاده کنیم.

این مقام مسئول در شهرستان آبادان در ادامه گفته‌های خود اظهار داشت: با اقدامات در نظر گرفته شده امیدواریم بتوانیم گردشگری آبی را از طریق خرمشهر در کارون و در نهایت بهمنشیر و اروند رود به شهر چوئبده متصل کنیم.

وی از پیش‌بینی افزایش گردشگران ورودی به شهرستان آبادان در ایام نوروز خبر داد و بیان داشت: گردشگران ورودی به این شهرستان می‌توانند از جاذبه‌های بسیار زیاد آبادان نظیر یادمان‌های جنگ، گشت‌دریایی در اروند کنار، کارون و بهمنشیر، گشت‌زنی در آب‌های تالاب شادگان، بازدید از آثار تاریخی آبادان، موزه‌ها، جاذبه خرید و .... بهره‌مند شوند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.