| کد خبر: 152429 |

همتی:

کج سلیقگی ها مانع جذب توریست می شود/ ضرورت توجه به گردشگری سلامت

نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه کج سلیقگی ها مانع جذب توریست در کشور می شود، گفت: باید در حوزه گردشگری سلامت، برنامه ریزی و فرهنگ سازی کرد.

تین نیوز

نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه کج سلیقگی ها مانع جذب توریست در کشور می شود، گفت: باید در حوزه گردشگری سلامت، برنامه ریزی و فرهنگ سازی کرد.

احمد همتی در مراسم افتتاح عمارت بادگیر سمنان با بیان اینکه ایران پتانسیل های زیادی در همه عرصه و زمینه ها دارد، تصریح کرد: متاسفانه درصد کمی از این ظرفیت ها استفاده می شود اما با وجود نیروهای انسانی توانمند و فضای مثبت ایجاد شده می توانیم فرهنگ سازی جذب توریسم را برنامه ریزی کنیم.

نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مسافران به دنبال مشاهده فضای صداقت و مهربانی هستند، افزود: باید اطمینان و آرامش را برای جذب توریسم فراهم کنیم ولی عده ای باکج سلیقه گی دنبال تخریب فرصت ها هستند که این رویه باید اصلاح شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه در حوزه توریسم سلامت سرآمد هستیم اما نتوانستیم از این پتانسیل به نحو احسن بهره ببریم، ابراز داشت: در سال های اخیر بخش پزشکی ایران با رشد بسیار خوبی مواجه بود به نحوی که سران کشورهای مختلف بدون سر و صدای سیاسی برای درمان به ایران مراجعه می کردند که این رویه با تشکیل باندهای دریافت پورسانت های گزاف از مسافر، به سمتی رفت که توریسم سلامت را تحت شعاع قرار داد.

همتی با بیان اینکه باید 20میلیون گردشگر تا پایان برنامه ششم توسعه جذب کشور شوند، ابراز داشت: با مدیریت صحیح، همکاری و همراهی و تبیین فرهنگ ایرانی و اسلامی می توانیم شاهد جذب توریست و گردشگر باشیم.

به گزارش مهر، نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه ایجاد فرصت های گردشگری منوط به داشتن ثبات و آرامش در کشور است، افزود: ایران جزو 10 کشور تاریخی دنیا محسوب می شود که توجه به این مهم موجب رشد گردشگری خواهد شد./

پایان پیام

منبع: خبرگزاری خانه ملت

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.