| کد خبر: 162587 |

◄ رشد 10 درصدی پروازهای فرودگاه کرمانشاه

دریازده ماهه گذشته 5487 پرواز انجام،633978 مسافر جابه جا و 3869 تن بار اعزام و پذیرش شدند.

تین نیوز

در 11 ماهه گذشته 5487 پرواز انجام،633 هزار و 978  مسافر جابه‌جا و 3هزار و 869 تن بار از فرودگاه کرمانشاه اعزام و پذیرش شدند.

به گفته مدیرکل فرودگاه کرمانشاه در 11ماه گذشته، 5 هزار و 487 پرواز در فرودگاه کرمانشاه انجام شد که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، پروازها در فرودگاه کرمانشاه رشد 10 درصدی داشته است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه کرمانشاه، مجتبی بیاتی در این باره گفت: 623 هزار و 978 مسافر در فرودگاه کرمانشاه جابجا شدند که نسبت به سال گذشته شاهد رشد 18 درصدی اعزام و پذیرش مسافر بودیم.

بیاتی میزان بار جابجا شده توسط مسافرین را در طول این مدت 3هزار و 869 تُن اعلام کرد که در این بخش نیز شاهد رشد 17 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بودیم.

وی با اشاره به نقش بی‌بدیل فرودگاه در توسعه استان به عنوان یکی از مهم ترین زیرساخت‌های مهم اقتصادی و مواصلاتی و همچنین رونق و گسترش صنعت گردشگری و توسعه استان از جنبه‌های مختلف، اظهار کرد: بر آنیم تا ضمن تداوم روند رشد پروازها، با برقراری مسیرهای پروازی جدید، سهم خود را در رضایت مردم شریف و شهیدپرور و توسعه استان به خوبی ایفا کنیم.

فرودگاه کرمانشاه به عنوان فرودگاه هاب منطقه غرب کشور در سال 1350 تاسیس شد و این فرودگاه اکنون با انجام بیش از 120 پرواز برنامه‌ای هفتگی به هفت مقصد پروازی داخلی، نقش به سزایی در جابه جایی مسافرین استانهای غربی کشور دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.