| کد خبر: 241200 |

وجود بیش از ۵۰۰۰ نقطه حادثه‌خیز ترافیکی در کشور

سرپرست پلیس راه از وجود بیش از ۵۰۰۰ نقطه حادثه‌خیز ترافیکی در کشور خبر داد.

تین نیوز

سرهنگ سیاوش محبی در برنامه‌ای تلویزیونی با بیان اینکه در تصادفات خسارتی ۱۶ درصد افزایش آمار و در تصادفات جرحی ۶ درصد کاهش و در تصادفات فوتی ۱۷ نفر شاهد کاهش هستیم، گفت: در دو روز گذشته طرح نوروز ۶۰ نفر از هموطنان به دلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی جان خود را از دست دادند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: نقاط حادثه خیز به تله‌های مرگ و کمینگاه مسافرین در جاده‌ها معروف هستند. ۳۳۹۲ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های برون شهری می‌گویند که قبلا وجود داشته که طی سال‌های ۹۵ و ۹۶ شناسایی شدند.

سرپرست پلیس راه کشور با بیان اینکه در گام اول نقاط حادثه‌خیز با تابلو و علائم آشکارسازی شدند، گفت: بیش از ۵۰۰۰ نقطه حادثه‌خیز در کشور وجود دارد.

محبی افزود: از ۱۵۸۵ نقطه که توسط کارشناسان سازمان راهداری شناسایی شد، ۲۵۱ نقطه با اولویت را نیروی انتظامی به سازمان راهداری معرفی کرد که تا این لحظه ۲۲۲ نقطه از این تعداد معرفی شده، رفع شده است.

سرپرست پلیس راه کشور در ادامه با بیان اینکه تجهیز سامانه دوربین‌ها وظیفه وزارت راه است که پس از تجهیز آن را در اختیار پلیس قرار دهد، گفت: در حال حاضر کمتر از ۲۰۰۰ دستگاه دوربین داریم در صورتی که به ۲۰ هزار دستگاه نیاز داریم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.