| کد خبر: 58195 |

◄ سرپرست سازمان هواپیمایی کشور تعیین شد

تین نیوز | محمد خداکرمی معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری، سرپرستی این سازمان را عهده دار شد.

به گزارش تین نیوز، سرانجام پس چند روز گمانه زنی در خصوص جانشینان احتمالی علیرضا جهانگیریان، سرانجام وزیر راه و شهرسازی ترجیح داد سکان اداره این سازمان را به دست فردی از درون همین سازمان بسپارد و بر این اساس عباس آخوندی، محمد خداکرمی، معاون هوانوردی و امور بین الملل این سازمان را به عنوان سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری منصوب کرد.

قابل ذکر است علیرضا جهانگیریان هفته گذشته از سمت ریاست سازمان هواپیمایی کشوری استعفا داد.

متن حکم وزیر راه و شهرسازی برای خداکرمی به شرح زیر است:
 
بسمه تعالی
 
جناب آقای محمد خداکرمی

معاون محترم هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری
 
سلام علیکم
 
با توجه به استعفای جناب آقای دکتر جهانگیریان و نظر به تجربه و سابقه مدیریتی جنابعالی به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری منصوب می‌شوید.
 
برای جنابعالی از خداوند متعال آرزوی موفقیت دارم.
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • کارمند سازمان 0 0

    انشاءالله مبارک باشد. انتخاب به جا و بدون حاشیه ای است. امیدوارم همکاران در سازمان با نشاط و امید بهتر، فضای ایجاد شده ناشی از توافقنامه هسته ای و انتصاب سرپرستی از درون سازمان که به نیکی اخلاق و هوش بالا معروف است را به فرصتی برای ارتقاء سازمان تبدیل نمایند تا در نهایت همین فرد و یا فردی آشنا با صنعت به عنوان رییس معرفی شوند. آخوندی مچچچکککریم

  • مهندس 0 0

    یعنى دراین مدت سازمان هواپیمایى مثل بچه یتیم بود؟؟!!عجب!!!!

  • کارمند سازمان 0 0

    انتصاب بسیار شایسته ایست، امیدواریم وزیر محترم، آقای خداکرمی را بعنوان ریاست سازمان معرفی نمایند چرا که از درون سازمان و آشنا به امور سازمان هستند. از آقای وزیر به نوبه خود تشکر می نمایم.

  • Nadi 0 0

    محمد خداکرمی فردی آشنا با صنعت و بی ریا = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = مطالب علمی و خبرهای هواپیمایی… / / … اعتصاب متداوم و هفتگی فنی آسمان..!!!.. ترکیدن موتور ایرباس آسمان در ترکیه..!!!.. زمینگیر شدن ۱۸ فروند از ۲۲ فروند فوکر آسمان..!!!.. ارزش گذاری آسمان توسط کارشناسان زسمی جهت فروش به یک سرمایه دار مشهدی…!!…

  • کارشناس ارشد استاندارد پرواز 0 0

    ایشان سرپرست هستند رییس سازمان بگو ی معرفی میشود.

  • کارمند 0 0

    انتخاب خوب و بی حاشیه ای است ان شاا… که به هیت وزیران هم معرفی کنند و با سیاسی کاری فرد پر حاشیه و نا کار آمدی معرفی نشود.

  • ابراهیمی 0 0

    انشاالله در انجام وظیفه موفق باشند. امیدوارم به همکارانشان متذکر شوند که نزد ارباب روجوع و افراد بیرون سازمان عملکرد قبلی ها را زیر سئوال نبرند. بین خودشان در سازمان اشکالی ندارد اشتباهات یا اشکالات قبل را نقد و بررسی و بهینه سازی کنند ولی اعتبار سازمان را در بیرون خدشه دار نکنند. ما الان میخواهیم با خارجی ها بیشتر کارکنیم و نباید حرف و حدیثپشت سر سازمان رواج داشته باشد. ضربه زدن به اعتبار سازمان مانند کسی است که روی شاخه ای نشسته و از بیخ شاخه را اره کند.

  • 0 0

    محمدآقا از شخصیت های پاک، توانا و دوست داشتنی هوانوردی و بهترین شخصیت برای سرپرستی است که لازم است از وزیر محترم تشکر شود. اما مهم انتخاب رهبر صنعت است که باید واجد تمام ویژگی های رهبری باشد. امیدواریم اکنون که مذاکره کنندگان هسته ای تحت رهبری های مقام معظم رهبری معبری را برای توسعه کشور باز کردند صنعت ما به عنوان یکی از ابزارهای توسعه مشابه سنوات قبل فراموش نشود. جناب وزیر محترم باید آگاه باشند که بی انظباطی های مالی و قانونی در دوران تحریم خارجی و بی توجهی داخلی به صنعت سبب نفوذ گسترده مافیای صنعت شده و دلالان و مفسدان شبکه ای گسترده و با نفوذ تشکیل داده اند که حتما برای اداره صنعت به نفع خود دنبال حذف گزینه های مطلوب و جاانداختن گزینه های ناکارآمد و ضعیف ویا عوامل خود هستند. لذا انتخاب ریاست سازمان این بار از حساسبت بالاتری برخوردار است. فردی مستقل، پاک، شناخته شده، و غیر وابسته به جریامات سیاسی و حتی سازمانهای غیر رسمی. شجاع، بانفوذ و معتبر در ببن اهالی صنعت و دارای شناخت کامل نسبت به وضعیت موجود و دارای برنامه باشد. کسی که معرفش دلالان، سیاستمداران، شرکتهای هواپیمایی خصوصی، شبکه های مجازی ساخته شده هدفدار و امثالهم هستند حتما موجبات شکست صنعت و وزیر و دولت را فراهم میکند. بدون تردید آگاهان بصیر صنعت با اطلاع رسانی دقیق به وزیر محترم و حمایت از گزینه های برتر و مقابله با انتصابات نامقدس فرصت توسعه این صنعت فراموش شده را فراهم خواهند کرد. تذکر این نکته هم لازم است که توهین به هر یک از اهالی صنعت توسط مخالفان(حتی به حق) اقدامی زشت است که شکست شخصیتی صنعت نزد تصمیم گیران را به دنبال دارد. لذا بهتر است برتری ها و توانمندی های گزینه های انتخابی مطرح شود. علاوه بر آن چون گزینه ها عموما دارای رزومه کاری در صنعت هستند به جای طرح غلط انداز رزومه شخصی، بحثروی عملکردهای افراد متمرکز شود تا امکان تمیز اهالی شعار از عمل معلوم شود و پوپولیست ها از عملگرایان شناخته شوند.

  • کارمند سازمان 0 0

    انتخاب مناسب و هوشمندانه ای بود. با آر زوی توفیق برای ایشان و سربلندی سازمان

  • 0 0

    هردم از این باغ بری میرسد… بواقع که(گل بود به سبزه نیز آراسته شد!!!!!)

  • ailin 0 0

    شکر خدا اااااااااااااااااااااااا

  • کارشناس 0 0

    انسانی شریف از جنس همکاران سازمان که امید است همانگونه که بوده باقی بماند.

  • فعال درصنعت 0 0

    بهترین انتخاب بود. مرسی آقای وزیر.

  • شاکی سازمان هواپیمایی کشوری 0 0

    آقای وزیر به داد ما برسید که اعضا شرکت تعاونی هواپیمایی کشوری هستیم مسئولین این تعاونی همه کاری با امتیاز این تعاونی از جمله برگزاری سمینار, کلاس, فروش بلیط …کرده ولی حتی یک ریال از سود آنرا طی این چند سال به اعضا اختصاص نداده اند!! بنظر شما این بیت المال چه میشود و در کدام جیب میرود

  • کارمند هواپیمایی ایران ایرتور 0 0

    شایدآقای مهندس خداکرمی فردی آشنا وبی حاشیه باشداما نمیتواند درمقابل غول های مافیای صنعت هوایی ایران فردی شجاع باشد وبتواند در مقابل کسانی که رویای ساختن هواپیمای پهن پیکر ایران ۱۴۰، رادارند مقاومت کند. اینکه فردی باتجربه وآشنا به نیازمندی های کشورمان باشد وساختاربیمار آن راترمیم نمایدلازم هست ولی کافی نیست. بنظرم شخصیتی می بایست سکان این پیکره بیجان روبعهده بگیرد که توانمندی ساختار شکنی را داشته باشدوعلاوه برشجاعت حامی قوی هم ایشان رادرتولید واجرای طرحهای سازنده حمایت نماید.