◄ مکانیسم ماشه مانع توسعه حمل ونقل کشور نمی شود
فرزانه صادق مالواجرد، وزیر راه و شهرسازی، گفت تحریمها و مکانیسم ماشه بر حملونقل هوایی و دریایی، ریل و جاده اثرگذار بوده و پیامدهای آن همچنان در توسعه و معیشت مردم مشهود است.
وزیر راه و شهرسازی درباره اثرات تحریم ها و مکانیسم ماشه اظهار کرد: در حمل ونقل هوایی و دریایی، وجود تحریم ها و تشدید آن ها در سنوات گذشته حتماً بر معیشت مردم، بر توسعه و بر تمام موضوعاتی که ارتباط پیدا می کند در حوزه وزارت راه و شهرسازی، از ریل و جاده گرفته تا صنعت هوایی و کشتیرانی، اثرگذار بوده و نمی توان گفت هیچ اثری نداشته است. این تأثیرات همچنان در کشور و حوزه راه و شهرسازی مشاهده می شود.
به گزارش تین نیوز، فرزانه صادق مالواجرد تاکید کرد: همان طور که در سال های گذشته جانانه تمام تلاشمان این بوده که علی رغم همه تحریم ها بتوانیم توسعه را رقم بزنیم، با انگیزه بیشتری ان شاءالله ادامه خواهیم داد تا بتوانیم خدمات را بهتر برای مردم معنا کنیم.
وی یادآور شد: این همایش آفرینی هایی که ما در جنگ ۱۲ روزه همانند ۸ سال دفاع مقدس شاهدش بودیم، اثربخشی اش از کجاست؟ نتیجه اش چیست؟ از قلیان اصالت و هویتی که خود مردم شریف ایران دارند. هر اتفاقی که رقم زده می شود، هر دستاوردی که باعث توسعه کشور می شود، همه و همه به یک موضوع ربط پیدا می کند و آن هم مردم هستند.
وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب بصیر بودن و وقت شناسی مردم را با دقت و ظرافت بیان کردند. هرچه داریم از مردم است و هر آنچه که در این کشور وجود دارد به جهت رشادت زنان و مردان شهید است. ما در این سال ها مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته ایم و اینکه بخواهند مشکل جدید دیگری روا بدارند، ربط پیدا می کند به اصولی که سال هاست به آن پایبند نیستند.
صادق افزود: در حوزه بنادر و حمل ونقل هوایی، اثرات مستقیم تحریم ها کاملاً مشهود بوده و اتفاقات بزرگی در این زمینه رقم خورده است. با این حال، برای موضوعاتی که دیش
وزیر محترم ضمن اینکه به نکات خوبی اشاره نمودند ، می بایست با جدیت بر امور معاونت ها، سازمان ها و مراکز زیر مجموعه وزارت راه بیش از گذشته اهتمام داشته و با مدیران متخلف برخورد قاطع معمول نماید. به عنوان مثال عملکرد مرکز تحقیقات راه و مسکن که از بودجه بسیار عالی و درآمدهای هنگفت از محل صدور گواهینامه فنی، فروش کتب و نشریات، قراردادهای پژهشی، اجاره ساختمان و ... را بررسی نموده و ترتیبی اتخاذ نماید تا این درآمدهای بسیار بالا صرف هزینه هایی از قبیل ساخت مسکن محرومان، ایمنی جاده ها و سایر امور عمرانی گردد.
به احتمال خیلی زیاد مرکز تحقیقات با یکی از دانشگاه های صنعتی ادغام و نیروهای مازاد آن در ستاد وزارت راه و سایر سازمان های مربوطه بکارگیری گردند.(چابک سازی)
مرکز تحقیقات که نگو هتل اسپیناسه بابا
27 هکتار با انواع درختان گردو، گلابی، سیب, انجیر، توت و ...
مدیرانش هم خوب حال می کنند
با این همه توصیف واقعاً در مرکز تحقیقات راه و مسکن چه خبره!!!!
آیا کسی هست پاسخگو باشد. یکی مارو هم ببره اونجا