| کد خبر: 261048 |

انتقال اتوبوس‌ ها از سراسر کشور به پایانه‌های مرزی

به اتوبوس های حمل و نقل عمومی در سراسر کشور فراخوان دادیم که به پایانه های شلوغ و پر تردد منتقل شوند.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی از انتقال اتوبوس ها از سراسر کشور به پایانه های مرزی خبر داد و از تاکسی های اینترنتی نیز خواست سفر خود را به پایانه ها و انتقال زوار اختصاص دهند.

به گزارش تین نیوز از وزارت راه و شهرسازی،  مهرداد بذرپاش با حضور در مرز شلمچه گفت:  یکی از مهم ترین و راهبردی ترین پایانه های مرزی ما به کشور عراق، شلمچه است که هم اکنون موج برگشت آغاز شده است و طی چند روز آینده نیز این موج افزایش می یابد.

بذرپاش افزود: همه تمهیدات همکاران من به مدیریت حمل و نقل برای موج بازگشت معطوف شده است که زائران بدون معطلی به موطن خود برسند.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: از هموطنان تقاضا می شود مانند عملیات رفت که در قالب نذر سفر، دیگر زائران را جابه جا کردند، در عملیات برگشت نیز زائران را در طول مسیر خود به نزدیک ترین مقصد  زائر را برسانند که از بار حمل و نقل عمومی کاسته شود.

وی تصریح کرد: به اتوبوس های حمل و نقل عمومی در سراسر کشور نیز فراخوان دادیم که به پایانه های شلوغ و پر تردد منتقل شوند؛ همچنین از تاکسی های اینترنتی خواسته شد مقصد خود را به پایانه ها اختصاص بدهند که از امروز به بعد در انتقال زوار تسهیل شود تا شرمنده مردم نشویم.

وزیر راه و شهرسازی کشورمان امروز همراه با محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور به خوزستان سفر کرد تا علاوه بر به ثمر رساندن و آغاز پروژه راه آهن شلمچه- بصره، در جریان تردد در پایانه شلمچه و تردد زائران اباعبدالله(ع) قرار بگیرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 1 0

    اگر به ریل کرمانشاه خسروی و حداقل قطعه کرمانشاه اسلام آباد غرب توجه می کردین که ریل حداقل به اسلام آباد غرب برسد الان هم مردم می توانستند سرویس بهتری بگیرند هم خودتون در وضعیت آچمز مدیریتی گیر نمی کردین که حالا اتوبوس از کجا بیاریم امسال هم گذشت برید روی قطعه ریلی کرمانشاه اسلام آباد غرب کار کنید که حداقل این قطعه تا اربعین سال بعد برسد تا یک قدم رو به جلو باشه و بخشی از مشکلات را حل کنه شما ریل تهران کرمانشاه خسروی بغداد کربلا را داشته باشید دیگر دغدغه جابه جایی مسافر را نخواهید داشت این قطارها حتی می توانند هتلی و محل اقامت هم باشند و یا در مواقع بحرانی ، دست مدیریت بحران را بگیرند مثلا قطاری که به امکانات بیمارستانی تجهیز شده . اندکی تفکر و برنامه ریزی بهتر نیاز است .