| کد خبر: 259313 |

اقدامات آزادراهی و جاده ای دولت سیزدهم تا پایان خرداد 1402 اعلام شد

مهمترین اقدامات دولت سیزدهم تا پایان خرداد سال جاری در بخش حمل و نقل جاده‌ای از سوی سوی دفتر آمار، اطلاعات و پایش برنامه های معاونت برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی اعلام شد.

تین نیوز

دفتر آمار، اطلاعات و پایش برنامه های معاونت برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی، مهمترین اقدامات دولت سیزدهم از ابتدای شروع به کار (شهریور ۱۴۰۰) تا پایان خرداد سال جاری را در بخش حمل و نقل جاده ای اعلام کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، بر اساس این گزارش اهم اقدامات انجام شده در بخش حمل و نقل جاده ای طی این مدت شامل افتتاح مسیر رفت قطعه ۲ آزادراه تهران - شمال به طول ۲۲ کیلومتر، احداث یکهزار و ۲۰۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی ، رفع یکهزار و ۱۶ نقطه پرتصادف مصوب و مستعد حادثه و تعداد ۶۰۰ نقطه پرتصادف مصوب، ساخت،  بهسازی و آسفالت ۴ هزار و ۴۳۱ کیلومتر راه های روستایی، نگهداری ۲۳ هزار و ۷۳۷ کیلومتر از راه های اصلی و شریانی کشور شامل روکش آسفالت تقویتی، حفاظتی است.

گزارش مهم روز را بخوانید؛

شایعه خروج غیرقانونی قطعات لکوموتیو از انبارهای راه آهن تهران

رانندگان کامیون: زیرساخت تونل تنگه زاغ مشکل دارد

همچنین، لکه گیری و درزگیری، نگهداری ۴ هزار و ۳۱۳ کیلومتر از راه های روستایی و ۴ هزار و ۱۵۱ کیلومتر از راه های فرعی شامل روکش، آسفالت تقویتی، حفاظتی نیز در طی این مدت انجام شد.

مسیر برگشت منطقه ۲ آزادراه تهران- شمال تا بهمن سال آینده تکمیل می شود

با توجه به اهمیت تکمیل آزادراه تهران-شمال، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی از تکمیل مسیر برگشت منطقه ۲ آزادراه تهران- شمال در دهه فجر سال آینده خبر داد.

پیشرفت 98 درصدی آزادراه اصفهان -شیراز

همچنین خیراله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل با اعلام پیشرفت ۹۸ درصدی آزادراه اصفهان-شیراز نسبت به تردد در این آزادراه به دلیل انجام عملیات تکمیلی عمرانی و خطری که برای شهروندان در پی دارد، هشدار داد.

بهره برداری از ۲۹۳ کیلومتر آزادراه در برنامه سال جاری قرار دارد

همچنین خیراله خادمی از برنامه تکمیل ۲۹۳ کیلومتر آزادراه در برنامه امسال خبر داد. مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل تکمیل آزادراه تهران- شمال را با توان متخصصان داخلی از مزیت های کشور برشمرد و گفت: بهره برداری از ۲۹۳ کیلومتر آزادراه در برنامه سال جاری قرار دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.