| کد خبر: 258281 |

به منظور افزایش ضریب ایمنی انجام شد؛

اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت راه روستایی شهرستان گلوگاه

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گلوگاه از اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت راه روستایی نظام محله-تیله نو این شهرستان به طول یک و نیم کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۲۶ میلیارد ریال خبر داد.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گلوگاه از اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت راه روستایی نظام محله-تیله نو این شهرستان به طول یک و نیم کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۲۶ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران، ابوالفضل کرمانی خلیلی اظهار کرد: روکش آسفالت راه روستایی نظام محله تیله نو این شهرستان به طول یک و نیم کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۲۶ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی در ادامه گفت: این راه از راههای پدافندی شهرستان بوده که در مواقع اضطراری و در صورت انسداد محور اصلی بهشهر-گلوگاه بعنوان جاده جایگزین جهت هدایت ترافیک مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: راه روستایی به عنوان قسمتی از توسعه روستایی، یکی از فعالیت ها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای را تشکیل می دهد که شامل حفظ و نگهداری راه های روستایی اعم از ترمیم و لکه گیری آسفالت، خط کشی راه های آسفالته، نصب علائم، شانه سازی و پاک سازی حریم راه های روستایی و ... است.

کرمانی خلیلی در ادامه به اقدامات ایمن سازی این اداره در سطح محورهای تحت پوشش خود اشاره و تصریح نمود : اقدامات ایمن سازی از قیبل تامین روشنایی و رفع خاموشی ، پاکسازی و زیبا سازی حریم راه ها ، شانه سازی ،رنگ آمیزی پایه های تابلو و نرده های پل ، آشکار سازی نقاط پر تصادف ، نصب انواع علائم اخطاری قوس ، مسیرنما و خطر نما ، تعمیر و بازسازی و نصب گاردریل ، ساماندهی و افزایش اثر بخشی علایم در طول محورها تنها بخشی از اقدامات ایمن سازی این اداره است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.