| کد خبر: 249678 |

نماینده مردم اسد آباد در جلسه بررسی صلاحیت بذرپاش عنوان کرد:

◄ وابستگی به جامعه ارزشی، روابط خوب با مراکز تصمیم گیری و توان مدیریتی از خصائص بذرپاش است

وزارتخانه راه و شهرسازی یک وزارتخانه تخصصی محسوب می‌شود و تزریق نیروهای غیرمتخصص از جمله مواردی است که نباید صورت گیرد.

تین نیوز

نماینده مردم اسدآباد به عنوان نماینده موافق در جلسه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در مجلس گفت: وزارتخانه راه و شهرسازی یک وزارتخانه تخصصی محسوب می شود و تزریق نیروهای غیرمتخصص از جمله مواردی است که نباید صورت گیرد .  نباید بعد از اخذ رأی اعتماد شاهد آن باشیم که نیروهای غیرمتخصص در این وزارتخانه مشغول به کار شده اند تا در تحقق وعده ساخت ۴ میلیون مسکن دچار مشکل نشوید.

به گزارش تین نیوز ، کیومرث سرمدی واله در جلسه علنی امروز چهارشنبه، 16 آذر ماه مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی گفت: اینکه رئیس جمهور بعد از گذشت این مدت از عمر دولت با توجه به وعده هایی که به مردم داده اند، اقدام به ترمیم کابینه با استفاده از نیروهای جوان، با انگیزه و خلاق کرده است، جای تشکر دارد و زمینه همکاری بیشتر مجلس شورای اسلامی را فراهم می کند.

سرمدی واله در ادامه افزود: این وزارتخانه یک وزارتخانه بزرگ، کلیدی و مرتبط با نیازهای اساسی و زندگی مردم است و به جهت فعالیت در حوزه های مختلف از جمله کلیدی ترین وزارتخانه ها محسوب می شود.

وی افزود: موضوعات اجاره بها و مسکن امروز به شدت مردم را دچار معضلات فراوان کرده است از جمله راهبردهای این وزارتخانه، بهبود راه های کشور است که امروز تصادفات و خسارات فراوان را در آن شاهدیم و این موضوع از جمله مأموریت های این وزارتخانه است. امروز کارهای بر زمین مانده فراوانی در بخش مسکن وجود دارد و شاهدتاثیر پذیری مسکن از تورم و افزایش قیمت ها هستیم.

نماینده مردم اسد آباد در مجلس شورای اسلامی همچنین به رکود هشت ساله در بحث مسکن اشاره کرد و گفت: مسئولین وقت افتخار می کردند که در آن دوران آجر روی آجر نگذاشتند و مسکن مهر را مزخرف قلمداد می کردند، این تفکرات موانعی است که در مسیر حوزه مسکن وجود دارد.

سرمدی واله با تاکید بر اینکه امروز 50 میلیون مسکن کمبود داریم، اضافه کرد: مسکن ملی و راهبردهایی که در این حوزه به کار گرفته شده،  زمینگیر شده است و ساخت و سازهای دولتی ناموفق بوده و بخش خصوصی نیز به این حوزه به صورت فعال ورود نکرده است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس تصریح کرد: تأکید امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بر بهره گیری از جوانان خلاق، برنامه محور و در عین حال وابسته بودن به خانواده های ایثارگران، جانبازان و شهدا است.

وی همچنین گفت: از جمله ویژگی های آقای بذرپاش این است که در ایام کودکی با شهادت پدر بزرگوارشان تعهد خود را به نظام به ثبوت رساندند و طی سال های گذشته ثابت قدم ایستادند.

 وی گفت: تخصص وزیر پیشنهادی و سوابق وی در پست های واگذار شده ثابت کرده که کارآمدی و توان بالایی دارد. بذرپاش هم مجلس شورای اسلامی را خوب می شناسد و به لحاظ تجربه حضور در هیأت رئیسه از جایگاه نمایندگان اطلاع دارد.

سرمدی ادامه داد: سوابق موفق وزیر پیشنهادی در پست های مختلف از جمله دیوان محاسبات به تحکیم جایگاه نظارت مجلس کمک کرده است و برای اولین بار شاهد ارائه تفریق بودجه های به موقع و ارائه ابزار مناسب برای نظارت نمایندگان بودیم که مورد تقدیر و تجلیل مقام معظم رهبری نیز قرار گرفت.

سرمدی واله بر وابستگی بذرپاش به جامعه ارزشی کشور تاکید کرد و ادامه  داد: فرصت خوبی است تا بتوانیم از توان جوانی، برنامه محوری و روحیه انقلابی و وابستگی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی به جامعه ارزشی استفاده کنیم. با رأی بالای نمایندگان انگیزه وی افزایش پیدا می کند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه بذرپاش روابط خوبی با مراکز تصمیم گیری، علمی و افراد توانمند دارد، می تواند با هم افزایی و جلب همکاری ادارات و وزارتخانه ها مأموریت خود را به نحو احسن انجام دهد.

نماینده مردم اسد آباد در مجلس شورای اسلامی افزود: وزارتخانه راه و شهرسازی یک وزارتخانه تخصصی محسوب می شودو تزریق نیروهای غیرمتخصص از جمله مواردی است که نباید صورت گیرد و نباید بعد از اخذ رای اعتماد شاهد باشیم نیروهای غیرتخصصی در این وزارتخانه مشغول به کار شده اند تا در تحقق وعده ساخت 4 میلیون مسکن دچار مشکل نشوید.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: در بدنه وزارت راه و شهرسازی نیروهای متخصص و توانمند فراوانی وجود دارد که انتظار داریم پس از شروع به کار از تجربه و توان این افراد برای رفع گرفتاری های مردم استفاده کنید.

نماینده مردم اسد آباد در جلسه بررسی صلاحیت وزیر  پیشنهادی  راه و شهرسازی گفت: این وزارتخانه یک وزارتخانه بزرگ، کلیدی و مرتبط با نیازهای اساسی و زندگی مردم است. بحث ساخت و ساز مسکن، اجاره و خرید مسکن، مردم را به شدت دچار معضلات فراوان کرده است. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.