| کد خبر: 249119 |

کمیته مقدماتی بیستمین اجلاس مشترک همکاری های اقتصادی ایران و بلغارستان برگزار شد

نشست مقدماتی بیستمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و بلغارستان به میزبانی وزارت راه و شهرسازی، به منظور هماهنگی برای تنظیم سند این اجلاس برگزار شد.

تین نیوز

نشست مقدماتی بیستمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و بلغارستان به میزبانی وزارت راه و شهرسازی، به منظور هماهنگی برای تنظیم سند این اجلاس برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نشست مقدماتی بیستمین اجلاس مشترک همکاری های اقتصادی ایران و بلغارستان به میزبانی وزارت راه و شهرسازی و به ریاست امین ترفع، مدیر کل تجاری سازی و امور تشکل های وزارت راه و شهرسازی و نادژدا بوهوا، رئیس مدیر کل هماهنگی اروپا و همکاری های بین المللی، وزارت حمل ونقل و ارتباطات کشور بلغارستان با هدف هماهنگی برای تنظیم سند این اجلاس، صبح سه شنبه اول آذر ماه در محل این وزارتخانه و در قالب چهار کارگروه تخصصی برگزار شد.

وزارت راه و شهرسازی به عنوان مسئول این اجلاس با جمع آوری نظرات وزارتخانه ها و سازمان های مرتبط پیش نویس سند را تهیه کرد که این پیش نویس توسط نمایندگان دو کشور در چهار کارگروه تجارت، صنعت و امور بانکی و بیمه ای، کشاورزی، حمل ونقل، ارتباطات و امور گمرکی و انرژی و سایر موضوعات مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین در این نشست نادژدا بوهوا، رئیس مدیر کل هماهنگی اروپا و همکاری های بین المللی، وزارت حمل و نقل و ارتباطات کشور بلغارستان ریاست هیات بلغاری را بر عهده داشت.

مقرر شد در ادامه این نشست صورت جلسه ای تنظیم و به امضای طرفین برسد تا به عنوان ملاک تدوین سند بیستمین اجلاس مشترک همکاری های اقتصادی ایران و بلغارستان مورد استفاده قرار گیرد تا پس از هماهنگی دو کشور اجلاس بیستم کمیسیون مشترک اقتصادی به ریاست وزرای دو کشور برگزار و سند اجلاس به امضا برسد.

گفتنی است، نوزدهمین اجلاس مشترک همکاری های اقتصادی ایران و بلغارستان نیز در سال 2018 برگزار شد و قرار است دور بیستم این اجلاس نیز در آینده نزدیک بین دو کشور برگزار شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.