| کد خبر: 247795 |

مشاور حقوقی وزیر و رئیس مرکز امور مجامع و نظارت بر قرار دادهای وزارت راه و شهرسازی منصوب شد

طی حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی، مهدی نورایی به سمت «مشاور حقوقی وزیر و رئیس مرکز امور مجامع و نظارت بر قرار دادهای وزارت راه و شهرسازی» منصوب شد.

تین نیوز

طی حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی، مهدی نورایی به سمت «مشاور حقوقی وزیر و رئیس مرکز امور مجامع و نظارت بر قرار دادهای وزارت راه و شهرسازی» منصوب شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی با صدور حکمی، مهدی نورایی را که پیش از این مدیرکل حقوقی وزارت راه و شهرسازی بود، به سمت «مشاور حقوقی وزیر و رئیس مرکز امور مجامع و نظارت بر قرار دادهای وزارت راه و شهرسازی» منصوب کرد.

در بخشی از متن این حکم آمده است: لازم است با استفاده از همه ظرفیت های موجود و بالقوه وزارت متبوع در انجام وظایف محوله و پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق سیاست های دولت مردمی اقدام کنید. علاوه بر سایر وظایف مصوب، برخی از اهم ماموریت ها و وظایف محوله بدین شرح است:

۱- بررسی و اقدام نسبت به بازنگری و اصلاح اساسنامه و ساختار سازمانی شرکت ها و سازمان های تابعه جهت تصویب در مجامع عمومی و طی تشریفات قانونی و همچنین تنقیح قوانین و مقررات وزارت و شرکت ها و سازمان های تابعه و نظارت بر اجرای آن ها.

۲- حضور مستمر در جلسات مجامع عمومی شرکت ها و سازمان های تابعه و سایر دستگاه های مرتبط به عنوان نماینده تام الاختیار اینجانب در این مجامع و همچنین نظارت و انطباق صورتجلسات هیات مدیره شرکت ها و سازمان های تابعه با برنامه ها و سیاست های وزارتخانه و دولت مردمی و اسناد بالادستی و ارائه گزارش به مجامع عمومی.

۳- مظارتن بر کلیه فرایندهای ناظر بر قرارداهای داخلی و خارجی وزارت و شرکت های تابعه اعم از انعقاد، اجرا، واگذاری و بهره برداری در حوزه های حمل ونقل و مسکن و ارائه گزارش و اطلاعات لازم به رئیس و اعضای مجمع و مدیران عامل و هیات مدیره شرکت ها و مدیران واحدهای تابعه در راستای صیانت از حقوق دولت و مردم.

۴-ارائه نظر مشورتی پیرامون آیین نامه ها، بخشنامه ها، دستورالعمل ها و سایر موارد ارجاعی به مراجع قانونی و قضایی.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.