| کد خبر: 243543 |

◄ طرح مرز هوایی جنوب کرمان به دولت می‌رود

معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی با بیان "مطالعات راه‌آهن جیرفت در حال نهایی شدن است"، گفت: طرح مرز هوایی منطقه جنوب کرمان به دولت می‌رود.

تین نیوز

 معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی با بیان "مطالعات راه‌آهن جیرفت در حال نهایی شدن است"، گفت: طرح مرز هوایی منطقه جنوب کرمان به دولت می‌رود.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، امیرمحمود غفاری با بیان اینکه مرز هوایی منطقه جنوب کرمان را می‌توان از طریق وزارت کشور پیگیری کرد، افزود: پیش از آن باید پیشنهاد این موضوع تنظیم و به دولت ارسال شود، در وزارت راه و شهرسازی با این طرح موافق هستیم و با نگاه مثبت کمک خواهیم کرد.

وی همچنین به طرح راه‌آهن جیرفت اشاره کرد و گفت: مطالعات این طرح در حال نهایی شدن است؛ هزینه‌های اجرای راه آهن بسیار سنگین بوده و هزینه اجرای هر متر راه آهن در شرایط معمولی بیش از سه برابر هر کیلومتر آزادراه است.

معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی منابع تامین راه‌ها را منابع عمومی و سرمایه گذاری بخش خصوصی عنوان کرد و گفت: با توجه به منابع محدود اعتباری باید از منابع عمومی یا سرمایه گذاری استفاده کنیم و در بخش سرمایه گذاری اگر سرمایه گذار معتبری وجود داشته باشد، آماده همکاری با سرمایه گذار هستیم؛ در نهایت اگر سرمایه گذار وجود نداشته باشد از منابع عمومی برای اجرای طرح‌ها استفاده خواهیم کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.