| کد خبر: 236930 |

پروژه‌های عمرانی نیازمند رویکرد کیفی‌سازی است

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک از برگزاری نشست‌های فصلی تمامی ذینفعان در انجام پروژه‌های عمرانی خبر داد و گفت: نظرات انجمن‌ها، شرکت‌های ساختمانی و راهسازی به نهادهای تصمیم‌گیر و تصمیم ساز منتقل می‌شود.

تین نیوز

نشست هم‌اندیشی به منظور استقرار بهبود کیفیت پروژه‌های عمرانی کشور به مناسب روز ملی کیفیت با حضور مجید کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و روسای هیات‌مدیره سه انجمن صنفی مهندسان مشاور، شرکت‌های ساختمانی و شرکت‌های راهسازی ایران در محل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، در این نشست، مجید کیانپور در جمع‌بندی مباحث مطرح شده، اعلام کرد: مهمترین دستاوردهای نشست هم‌اندیشی با روسای سه انجمن صنفی مهندسان مشاور، شرکت‌های ساختمانی و شرکت‌های راهسازی ایران ضمن ارایه در سیزدهمین همایش ملی و نمایشگاه قیر، آسفالت و ماشین‌آلات، ارایه به وزیر راه و شهرسازی است تا بخشی از مشکلات موجود در این بخش، با تدابیر وزیر راه و شهرسازی حل شده و یا کاهش یابند.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ادامه داد: در صدد هستیم تا با برگزاری جلسات به شکل فصلی، برنامه‌ریزی و هم‌افزایی مناسبی از توان، دانش و تجربیات تمامی صاحبنظران و دست‌اندرکاران داشته باشیم.

کیانپور همچنین تاکید کرد: در صدد هستیم تا بتوانیم در همایش سیزدهم خروجی مناسبی برای بالا بردن کیفیت و توسعه زیرساخت‌هایی که قرار است ایجاد شوند، داشته باشیم. همچنین به منظور ارتقا و تضیمن کیفیت، تلاش می‌کنیم تا رویکردهای نوینی را پایه‌گذاری کنیم و مسائل و مشکلاتی که از نظر بخش خصوصی وجود دارد را کاهش داده و به حداقل ممکن برسانیم.

وی توضیح داد: نظرات انجمن‌ها و شرکت‌های ساختمانی و راهسازی برای بهبود کیفیت پروژه‌های عمرانی کشور، اخذ شده است که تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم با تامین منابع مالی و بهره‌مندی از استانداردها، توانمندسازی مضاعفی ایجاد کرده و با همراهی تمامی ارکان تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز، فصل جدیدی برای بالا بردن کیفیت پروژه‌های عمرانی، رقم بزنیم.

کیانپور افزود: هم افزایی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با سازمان‌های توسعه‌ای در وزارت راه و شهرسازی همچون شرکت زیرساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل، سازمان راهداری و حمل و نقل جاد‌ه‌ای و مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی که وظیفه اصلی نگهداری راه ها را برعهده دارند، تقویت می‌شود. در این خصوص، برگزاری جلسات فصلی پیشنهاد شده است.

وی گفت: در نشستی با وزیر راه و شهرسازی، مسائل و مشکلات مطرح شده توسط انجمن‌ها و شرکت‌های ساختمانی و راهسازی به نظر وزیر راه و شهرسازی خواهد رسید.

کیانپور با اشاره به اینکه بخشی از خواسته‌های شرکت‌ها، مشاوران و پیمانکاران راهسازی این است که برای آسفالت راه‌ها و نگهداری آسفالت راه‌ها تدابیر مناسبی اندیشیده شود، اعلام کرد: مسائل و مشکلات انجمن‌ها و شرکت‌های پیمانکار و مشاور با مسئولان تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز در وزارت راه و شهرسازی مطرح می‌شود تا نتایج مناسبی در جامعه فنی و مهندسی در بخش‌های راهسازی و ساختمانی به دست آید و خروجی سیزدهمین همایش قیر و آسفالت موردنظر تمامی صاحبنظران باشد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد تا انجام پروژه‌های عمرانی کشور با رویکرد کیفی‌سازی محقق شود. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.