| کد خبر: 235411 |

اخذ گواهینامه صلاحیت ایمنی پیمانکاران

مدیر دفتر برنامه و بودجه و سیستم کیفیت و HSE شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: این آزمایشگاه موفق به اخذ گواهینامه صلاحیت ایمنی پیمانکاران از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شد.

تین نیوز

فرشید کریمی افزود: با توجه به الزام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ارائه گواهینامه صلاحیت سیستمی پیمانکاران در زمان انعقاد قراردادهای پیمانکاری در همین راستا شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، به تهیه مستندات و فرایندهای مورد نیاز برای اخذ گواهینامه صلاحیت ایمنی پیمانکاران اقدام کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، کریمی اضافه کرد: بازرسان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از بررسی مستندات و انجام بازدیدهای دوره‌ای که امسال صورت گرفت با برآوردهایی که طبق الزامات مربوط صورت گرفت صلاحیت شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک مورد تایید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار گرفت و موفق به اخذ این گواهینامه شد.

وی ادامه داد: این گواهینامه به صورت کشوری صادر شده است و در تمام مراکز عملیاتی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در سراسر ایران قابل ارائه و معتبر است. مدت اعتبار این گواهینامه تا سال ۱۴۰۲ بوده و پس از آن نیز قابل تمدید است.

در ماه گذشته، با انجام ممیزی توسط شرکت TUV پاسارگاد ایران، نماینده رسمی شرکت MTIC کشور آلمان در ایران، شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک موفق به اخذ گواهینامه استانداردهای ISO ۹۰۰۱:۲۰۱۵ و HSE- MS کشور آلمان شد و این گواهینامه هم‌اکنون به نام شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک صادر شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.