| کد خبر: 21970 |

درخواست افزایش سقف بودجه در اصلاحیه بودجه سال جاری شرکت ساخت

تین نیوز | معاون وزیر راه و شهرسازی در جلسه مجمع عمومی شرکت از صاحبان سهام شرکت درخواست کرد تا با افزایش سقف بودجه در اصلاحیه بودجه جاری سال1393 بر اساس عملکرد سال های قبل، به تسریع در اتمام عملیات اجرایی پروژه های عمرانی کمک کنند.
 
به گزارش تین نیوز از روابط عمومی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، جلسه مجمع عمومی شرکت ساخت و توسعه با حضور غلامرضا سلامی مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور حسابداری، حسابرسی و اصول حاکمیت شرکتی، محمد رحمتی رئیس هیئت مدیره شرکت ساخت و توسعه، علی نورزاد معاون وزیر راه و شهرسازی، محمد نیکو فرجام معاون امور زیربنایی و مجید نهاوندی معاون امور بنگاه ها و مجامع معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری، نمایندگانی از وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت راه و شهرسازی، اعضای هیئت مدیره شرکت ساخت و توسعه و جمعی از معاونان و مدیران شرکت برگزار شد.
 
در این جلسه معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن بیان  تاریخچه ای از نحوه شکل گیری شرکت ساخت و توسعه به ارایه  گزارشی از عملکرد شرکت در سال 92 پرداخت.
 
علی نورزاد راه های افتتاح شده در سال 92 را 988 کیلومتر عنوان کرد و گفت: این راه ها شامل 120 کیلومتر  راه آهن، 95 کیلومتر آزاد راه، 337 کیلومتر بزرگراه و 396 کیلومتر راه اصلی است.
 
وی همچنین تهیه و تنظیم اهداف کمی و منابع اعتباری بسته اجرایی برنامه پنجم توسعه شرکت و رئوس اهداف و برنامه های کمی و کیفی برای سال 1393 در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی را از دیگر اقدامات شرکت در سال 92 بیان کرد.
 
 مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه به موفقیت های کسب شده توسط شرکت اشاره کرد و یادآور شد: در سال گذشته این شرکت موفق به اخذ گواهینامه های استاندارد ایزو 9001 ،  10015(مدیریت آموزش) و 10002 (مدیریت پاسخگویی به شکایات) در راستای پیاده سازی و استقرار نظام مدیریت کیفیت شده است.
 
بازنگری و مهندسی ارزش مطالعات 7 محور از طرح های تملک دارایی سرمایه ای، انجام 405 مورد ارزیابی خسارت توسط هیات های کارشناسی بیشتر از مساحت  900 هزار متر مربع، برقراری حسابرسی داخلی در شرکت و برنامه ریزی برای راه اندازی سامانه پاسخگویی به شکایات را از دیگر اقدامات صورت گرفته در شرکت عنوان کرد.
 
نورزاد در ادامه از مجمع عمومی درخواست کرد تا با افزایش سقف بودجه در اصلاحیه بودجه جاری سال1393 بر اساس عملکرد سال های قبل به تسریع در اتمام عملیات اجرایی پروژه های زیرساختی کمک کنند.
 
معاون وزیر راه و شهرسازی واقعی نمودن بودجه جاری شرکت و مد نظر قرار دادن ماموریت های محوله و عدم وابستگی آن به تخصیص عملکرد اعتبارات طرح های تملک دارایی های سرمایه ای را از مجمع عمومی شرکت درخواست نمود.
 
در ادامه ی جلسه نیز افراد حاضر به ارایه گزارش و نکته نظرات خود در ارتباط با شرکت ساخت و توسعه پرداختند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.