| کد خبر: 217668 |

ارتقا جاده های ترانزیتی از رویکرد اصلی وزارت راه و شهرسازی است

وزیر راه و شهرسازی ارتقای جاده های اصلی و ترانزیتی را از رویکردهای اصلی وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی ارتقای جاده های اصلی و ترانزیتی را از رویکردهای اصلی وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار مهر، محمد اسلامی ظهر چهارشنبه در بدو ورود به آذربایجان غربی اظهارکرد: کریدور غرب کشور از حوزه استحفاظی مرز بوکان تا مرز بازرگان به طول تقریبی ۵۰۰ کیلومتر در دست احداث است.

وی با تاکید بر اینکه این منطقه به عنوان یک دروازه مهم کشور نقش مؤثری در آبادانی منطقه دارد و توسعه زیرساخت‌های این منطقه از برنامه‌های ویژه وزارت راه و شهرسازی است، افزود: امید می‌رود با افتتاح پروژه‌های جدید و اتمام برنامه‌های در دست اقدام برنامه‌های توسعه‌ای آذربایجان غربی در حوزه زیرساخت راه و مسکن را گسترش و شتاب دهیم.

وزیر راه و شهرسازی از طریق فرودگاه ماکو وارد آذربایجان غربی شد و در ادامه وزیر راه و شهرسازی از محور مرگنلر و سه راهی محور قره ضیاالدین به ایواوغلی راهی مسیر ماکو -خوی بازدید کرد.

در این سفر، ۳۳ کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور در سه راهی حیدرآباد افتتاح می‌شود.

بازدید از پایانه مرزی تمرچین، بهره برداری از روکش آسفالت ۱۵۷ کیلومتری و افتتاح همزمان ادارات راه و شهرسازی سه شهرستان استان در پیرانشهر، کلنگ زنی محور نلاس در سردشت، بازدید از کمربندی و کریدور بزرگراهی غرب کشور در بوکان، افتتاح ۲ دستگاه تونل در شاهین دژ، بازدید از بیمارستان در حال احداث و محور تکاب – شاهین‌دژ در تکاب، بازدید از کمربندی میاندوآب و بازدید از تقاطع محمدیار نقده از برنامه‌های وزیر راه و شهرسازی در آذربایجان غربی است.

قرار است وزیر راه و شهرسازی، کلنگ احداث ۲۴ کیلومتر از محور خوی - قطور - رازی را بر زمین زده و ۱۳۶ کیلومتر از طرح ابرار، ویژه آسفالت راه‌های روستایی آذربایجان غربی را به صورت متمرکز در روستای خانقاه شهرستان خوی افتتاح کند.

کلنگ زنی مجتمع آشوریان ارومیه و مجموعه فرهنگی ورزشی اداره کل راه و شهرسازی، ۵۸ کیلومتر جاده بزرگراهی و اصلی و سالن مسافری پایانه مرزی سرو هم برنامه فردا، صبح وزیر راه و شهرسازی در مرکز استان است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.