| کد خبر: 207155 |

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

تکمیل ۱۴ بیمارستان با ۲۵۲۷ تخت طی ۲ سال

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی تعداد بیمارستان‌های تحویل شده و آماده تحویل را در سراسر کشور و طی سال‌های ۹۷ و ۹۸، ۱۴ بیمارستان با ۲۵۲۷ تخت بیمارستانی برشمرد.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی تعداد بیمارستان‌های تحویل شده و آماده تحویل را در سراسر کشور و طی سال‌های ۹۷ و ۹۸، ۱۴ بیمارستان با ۲۵۲۷ تخت بیمارستانی برشمرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمدجعفر علیزده، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی، بیمارستان های تحویلی و آماده تحویل را در سال ۹۷ و تا پایان سال مالی ۹۸، ۱۴ بیمارستان در سراسر کشور عنوان کرد. در سال ۹۷ و تا پایان سال مالی ۹۸، ۱۴ بیمارستان در سراسر کشور با ۲۵۲۷ تخت تحویل شده است.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی پروژه‌های تحویل شده در سال ۹۸ را به بهره‌بردار، ۶ بیمارستان برشمرد و در بیان جزییات آنها اعلام کرد: بیمارستان بروجن با ۲۳۷ تخت، بیمارستان بهشهر با ۲۲۰ تخت، بیمارستان پاوه با ۹۰ تخت، بیمارستان جایگزین زرند با ۱۴۹ تخت، بیمارستان سراوان با ۲۲۲ تخت، بیمارستان تالش با ۲۳۲ تخت با مجموع ۶ بیمارستان و ۱۱۵۰ تخت از جمله بیمارستان های تحویل شده در سال ۹۸ است.

علیزاده لیست بیمارستان‌های قابل‌تحویل در سال مالی ۹۸ را نیز ۸ بیمارستان با ۱۳۷۷ تخت برشمرد. وی گفت: بیمارستان سقز با ۲۳۵ تخت، بیمارستان جایگزین لنگرود با ۱۴۳ تخت، بیمارستان جایگزین شهیدرجایی گچساران با ۱۴۲ تخت، بیمارستان تکاب با ۹۰ تخت، بیمارستان تویسرکان با ۱۵۴ تخت، بیمارستان جهرم با ۲۴۳ تخت و بیمارستان آموزشی ۱۵ خرداد مهدی شهری با ۹۷ تخت، و بیمارستان آموزشی تربیت حیدریه با ۲۷۳ تخت از جمله بیمارستان‌هایی است که تقریباً به مراحل نهایی رسیده است و در سال مالی ۹۸ تحویل می‌شود.

وی تصریح کرد: بیمارستان‌ها با اصول مهندسی سازی و مقاوم در برابر زلزله احداث شده‌اند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.