| کد خبر: 206970 |

۱۴ بیمارستان به وزارت بهداشت تحویل داده می‌شود

وزیر راه و شهرسازی از تکمیل و واگذاری ۱۴ بیمارستان به وزارت بهداشت در سال مالی جاری خبر داد.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی از تکمیل و واگذاری ۱۴ بیمارستان به وزارت بهداشت در سال مالی جاری خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از صدا و سیما، محمد اسلامی از تکمیل و واگذاری ۱۴ بیمارستان به وزارت بهداشت خبر داد و گفت: تاکنون سه بیمارستان در شهر‌های بروجن، بهشهر و پاوه تحویل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شده است و بقیه بیمارستان‌ها نیز بزودی، تحویل این وزارتخانه می‌شود.

وی افزود: سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی به عنوان دستگاه اجرایی وزارت راه و شهرسازی، بیمارستان‌های ۲۳۷ تختخوابی بروجن، ۲۲۰ تختخوابی بهشهر و ۹۰ تختخوابی پاوه را تحویل داده است و بیمارستان زرند با ۱۴۹ تختخواب، سراوان با ۲۲۲ تختخواب و تالش با ۲۳۲ تختخواب نیز آماده تحویل به وزارت بهداشت است.

وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: همچنین بیش از هزار و ۱۰۰ تختخواب در قالب ۸ بیمارستان در شهرستان‌های سقز، لنگرود، گچساران، تکاب، تویسرکان، جهرم، تربت حیدریه و مهدی شهر در حال ساخت است که در سال مالی جاری قابل تحویل به وزارت بهداشت، درمان و اموزش پزشکی است.

اسلامی با بیان اینکه توصیه وزارت راه به عنوان مسئول کمیته حمل و نقل ستاد ملی مبارزه با کرونا بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پرهیز از سفر‌های غیر ضروری است تصریح کرد: همه دستگاه‌های مرتبط با سفر از جمله همه پایانه‌ها، بنادر و فرودگاه‌های داخلی و بین المللی کشور طبق پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های وزارت بهداشت، کنترل و مورد نظارت مرتب قرار دارند و به صورت مرتب دستورالعمل‌های ایمنی و بهداشتی در همه هواپیماها، قطار‌ها و اتوبوس‌ها و سایر وسایل حمل و نقل عمومی رعایت می‌شود.

وی در خصوص رفت و آمد مردم به دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی نیز گفت: در این زمینه تلاش کردیم تا همه مجوز‌هایی که تا پایان سال اعتبار داشت به مدت سه ماه تمدید اعتبار شود ضمن اینکه همه کار‌های مردم که پیشتر از طریق مراجعه به دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی انجام می‌شد فعلاً از طریق اینترنت انجام می‌شود تا نیازی به مراجعه حضوری به دستگاه‌های دولتی نباشد.

وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: حتی ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی تأمین مسکن و همچنین اعتراض افرادی که فرم جیم آن‌ها قرمز شده بود نیز، این کار از طریق سامانه مربوط و بدون مراجعه حضوری انجام خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد: با همدلی همه بخش‌ها و کمک مردم، این ویروس که موجب شده دشمن از طریق آن، نقشه‌های ایران هراسانه خود را در قالبی جدید و با ناامن جلوه دادن کشورمان از نظر شیوع بیماری ادامه دهد، زودتر شکست بخورد و کسب و کار و زندگی مردم به حالت عادی خود بازگردد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.