| کد خبر: 206255 |

آغاز رایزنی وزارت بهداشت با کشورهای همسایه برای جابجایی کالا از مرزهای زمینی

وزیر راه و شهرسازی از آغاز رایزنی با هدف تنظیم پرتوکل برای امکان تردد ناوگان باری از مرزهای مشترک ایران با کشورهای همسایه خبر داد.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی از آغاز رایزنی با هدف تنظیم پرتوکل برای امکان تردد ناوگان باری از مرزهای مشترک ایران با کشورهای همسایه خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، وزیر راه و شهرسازی در رابطه با بسته شدن مرزهای زمینی کشورهای همسایه در برابر ناوگان ایرانی گفت: مرزهای زمینی کشور عمدتا کارکرد صادراتی دارند و کالاهای اساسی نیز از مرزهای زمینی جابجا نمی شود.

وی افزود: در حال حاضر گروه هایی از وزارت بهداشت در حال رایزنی با کشورهای همسایه و انعقاد پروتکل هایی در قبال مرزهای مشترک هستند که تاکنون با دو کشور همسایه آغاز شده است.

اسلامی در خصوص آزادراه تهران-شمال هم چنین تاکید کرد: در صورت اطمینان از منابع مالی مطالعات منطقه سوم آزادراه تهران- شمال تکمیل و وارد فاز اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه سفر به شمال تقاضای دائمی مردم است، از برنامه دولت برای کاهش ترافیک در مسیر رسیدن به شمال خبر داد و گفت: علاوه بر ساخت باند ٢٢ کیلومتری رفت در منطقه دو آزادراه تهران- شمال، از مرزن آباد تا پل زنگوله باند دوم به طول١٥ کیلومتر ساخته خواهد شد.

اسلامی گفت: تا پایان دولت تدبیر و امید ٣ کیلومتر از مسیر چالوس نیز چهار خطه می شود و مجموع این اقدامات منجر به کاهش زمان و ترافیک رسیدن به شمال خواهد بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.