| کد خبر: 201721 |

◄ آخرین خبر درباره آزادراه تهران-شمال از زبان وزیر راه‌وشهرسازی

بیش از سه هزار نفر در دو شیفت طولانی با انجام کار طاقت فرسا در حال تلاش برای افتتاح این پروژه هستند که انشالله تا دهه فجر این پروژه افتتاح خواهد شد.

تین نیوز

 وزیر راه و شهرسازی در نشست خبری که در حاشیه چهارمین نمایشگاه حمل و نقل و صنایع وابسته برگزار شد، عنوان کرد: سامانه سنجش رضایت مسافران در فرودگاه‌های کشور عملیاتی شده است که بر اساس آن  سطح رضایت مردم از سرویس و خدمات ارایه شده مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

 به گزارش خبرنگار تین نیوز، محمد اسلامی در ادامه گفت: امروز این سیستم به صورت عملیاتی‌ در فرودگاه‌های کشور راه اندازی شده است.

محمد اسلامی به سامانه پرداخت آنلاین عوارض آزادراه‌ها بر اساس پیمایش خبر داد و افزود: به دلیل رعایت عدالت در پرداخت عوارض از این پس این عوارض بر اساس پیمایشف دریافت خواهد شد از همین رو به میزانی که خودرو در آزادراه‌ها حرکت می‌کند عوارض از آن اخذ می‌شود.

او اظهار داشت: از این پس هر خودرویی که بیش از ۴۰ مرتبه در ماه از آزادراه‌ عبور کند؛ مشمول تخفیف می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی از مردم به جهت تاخیر در زمان افتتاح آزادراه‌ تهران_شمال عذرخواهی کرد و افزود: بیش از سه هزار نفر در دو شیفت طولانی با انجام کار طاقت فرسا در حال تلاش برای افتتاح این پروژه هستند که انشالله تا دهه فجر این پروژه افتتاح خواهد شد.

صورت وضعیت پیمانکاران ما در گذشته به صورت دستی بود این در حالی است که ما با 394 شرکت قراردادهایی با حجم 325 هزار میلیارد تومان داریم و صورت وضعیت 359 شرکت 5 هزار میلیارد تومان است. اما از این پس  طبق اسناد مدارک و برآوردها و کنترل‌ها بدون دخالت فرد انجام می‌شود.

وی گفت:‌ همچنین امروز سامانه‌های هوشمند آزمایشگاه‌های فنی و مکانیک خاک رونمایی شد. پیش از این شیت‌های آزمایشگاهی به صورت دستی بود اما امروز مکانیزه شده است که این موجب می‌شود کیفیت، دوام و قوام زیرسازی و روسازی راه‌ها بر اساس محفوظات فنی مهندسان مشاور به صورت دقیق در اختیار کارفرما باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    سلام
    سامانه که آقای وزیر فرمودند ASQ است که در قالب ارزیابی جهانی فرودگاههای کشور توسط اتحادیه بین المللی فرودگاهها در دوره مدیریت قبلی در قالب طرح تحول خدمات فرودگاهی راه اندازی شد و توانست فرودگاههای مشهد و مهرآباد را جزء۱۰۰ فرودگاه برتر جهان و بهترین‌های منطقه در کلاس خود کند. سامانه نظرسنجی مسافران یکی از اجزای این طرح است و اقدام جدیدی نیست.