| کد خبر: 199631 |

در همایش سراسری انجمن خیرین راه و ترابری مطرح شد:

◄ نگران تصادفات رانندگی هستیم/احداث 2هزار کیلومتر راه روستایی تا پیش از نوروز 99

در مناطق پرخطر که عمدتاً ۶۰ درصد تلفات جاده‌ای در ۳۰ کیلومتری نزدیک شهرها است با همکاری پلیس راه، تعداد دوربین‌های جاده‌ای و کنترل سرعت افزایش می‌یابد.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی عدم کاهش تلفات رانندگی در سال 96 و 97  را نگران کننده دانست و از برنامه‌ریزی برای احداث 2 هزار کیلومتر راه روستایی تا پیش از نوروز 99 خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، محمد اسلامی در همایش سراسری انجمن خیرین راه و ترابری گفت: امروز اخلاق در جامعه گم شده است و این موضوع باعث شده که ما خیلی هزینه بدهیم. برای مثال اگر مهندس مشاور نگاه خیرخواهانه داشته باشد کم فروشی نخواهد کرد.

وی در ادامه با بیان این‌که به مسئولان وزارت راه و شهرسازی تاکید کرده‌ام جاده‌ای که ساخته می‌شود باید مشاور و پیمانکار دستگاه نظارتی مشخص و تابلوی مشخصات پروژه، نصب شده باشد، افزود: میزان تلفات ناشی از تصادفات رانندگی در سال‌های 96 و 97 کاهش نیافته است، باید دلواپسی خود را در این موضوع تشدید کنیم.

به گزارش تین نیوز، او بیان کرد: در مناطق پرخطر که عمدتاً ۶۰ درصد تلفات جاده‌ای در ۳۰ کیلومتری نزدیک شهرها است با همکاری پلیس راه، تعداد دوربین‌های جاده‌ای و کنترل سرعت افزایش می‌یابد.

اسلامی خطاب به مدیران و مسئولان پیشنهاد داد؛ مجتمع‌هایی برای استفاده از ظرفیت‌های موجود مانند ستاد اجرایی فرمان امام، کمیته امداد و... برای توقف مردم ساخته شود که موجب آرام‌سازی جریان ترافیک و ایجاد اشتغال گردد.

وزیر راه و شهرسازی از ساخت کُند روها به عنوان یکی دیگر از راه‌حل‌ها برای کاهش تلفات رانندگی خبر داد و گفت: افزایش دوربین‌های نظارتی یکی دیگر از راهکارهایی است که به کاهش تلفات رانندگی کمک می‌کند.

وی با بیان این‌که در صدد هستیم تا پیش از نوروز ۹۹، 2 هزار کیلومتر راه روستایی احداث کنیم، ابراز کرد: نقشه روستاهای محروم نیز تهیه شده و اولویت اول با روستاهای بالای ۵۰ خانوار و سپس روستاهای بالای ۲۰ خانوار برای احداث راه روستایی خواهد بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • جلال 0 0

    ای وزیر توبیا اول اتوبان وجاده هارو اسفالت کن .این چ وضع دست انداز و موج اسفالته. خودمون رو نفت نشستیم انوقت این وضع جاده هامونه. پیشنهادمیکنم ب ترکیه وکشورهای اروپایی زمینی سفر کنید تا چیزایی یادبگیرید ..تابفهمیدواسه جاده بین المللی سرعت گیر کارنمیذارن تابفهمید درتصادفات اگه دست انداز بوده باشه وزارت راه هم مقصراعلام میشه .والا بلا به سوادنیس هرچیزی به داشتن سوادنیس