| کد خبر: 182744 |

وزیر راه و شهرسازی در «روز مهندس» مطرح کرد؛

◄ ایمنی، سلامت و محیط زیست در طراحی، ساخت و بهره‌برداری رعایت شود

دستاوردهای 40 ساله در جای جای کشور نمادهای موفق از توانستن جامعه مهندسی ایران را به نمایش گذاشته است و قابل دیدن و تجربه‌آموزی است.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی در دومین جشنواره تعالی، گفت: اولین قسط احداث 400 هزار واحد مسکونی در سال8 و 99 در فاز نخست برای100 هزار واحد در بافت فرسوده از محل صندوق توسعه ملی پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، محمد اسلامی با اشاره به این نکته که، دستاوردهای 40 ساله در جای جای کشور نمادهای موفق از توانستن جامعه مهندسی ایران را به نمایش گذاشته و قابل دیدن و تجربه آموزی است، افزود: دستاوردهای 40 ساله در جای جای کشور نمادهای موفق از توانستن جامعه مهندسی ایران را به نمایش گذاشته و قابل دیدن و تجربه آموزی است.

وزیر راه و شهرسازی امروز در دومین همایش نشان تعالی HSE(محیط‌زیست، سلامت و ایمنی) که در محل سالن همایش‌های برج میلاد تهران، ضمن تبریک روز مهندس به جامعه مهندسان،  تصریح کرد: خوش‌بین و مومن هستم که جامعه مهندسی در هیچ شرایطی اجازه نخواهد داد که رکود حاکم شود و همواره خلاق و موثر و با پشتکار قله‌های سازندگی را فتح می‌کند و ترقی کشور را در دستور کار قرار می‌دهد.

اسلامی روز مهندس را فرصت مغتنمی برای تکرار تجارب موفق و نشر آن‌ها و زدودن رفتارهای نادرست و حذف شیوه‌های ناکارآمد برشمرد و افزود: مباحث HSE یعنی ایمنی، سلامت و محیط‌زیست هم در طراحی، هم در ساخت و هم در بهره‌برداری باید به منصه ظهور برسد و تصور این نباشد که این دستور کار تنها مختص کارگاه‌های ساختمانی و دفاتر مهندسی مشاور و دفاتر فنی است بلکه در تمامی عرصه‌ها در سطوح خرد تا کلان باید مد نظر قرار بگیرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.