| کد خبر: 182619 |

◄ شرایط مطلوب آزادراه شمال-جنوب در استان مرکزی

۱۳۴ کیلومتر از پروژه احداث آزادراه شمال-جنوب که در استان مرکزی قرار دارد شرایط خوبی دارد. محمد اسلامی، وزیر راه‌وشهرسازی روز گذشته در حاشیه افتتاح پروژه‌های راه‌سازی استان مرکزی با اعلام این خبر گفت: امیدواریم بتوانیم قطعه میانی این پروژه را که پیشرفت فیزیکی ۸۷ درصدی دارد، در سال آینده به بهره‌برداری برسانیم.

تین نیوز

۱۳۴ کیلومتر از پروژه احداث آزادراه شمال-جنوب که در استان مرکزی قرار دارد شرایط خوبی دارد. محمد اسلامی، وزیر راه‌وشهرسازی روز گذشته در حاشیه افتتاح پروژه‌های راه‌سازی استان مرکزی با اعلام این خبر گفت: امیدواریم  بتوانیم قطعه میانی این پروژه را که پیشرفت فیزیکی ۸۷ درصدی دارد، در سال آینده به بهره‌برداری برسانیم.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از وزارت راه‌وشهرسازی، اسلامی ادامه داد: نقطه آغازین این محور که مهم‌ترین بخش آن نقطه تبادل با کمربندی اراک است، درحال‌حاضر آغازشده و با سرعت خوبی درحال اجرا است.

او با تأکید براینکه تقاطع غیر هم‌سطح فرمهین که امروز با تلاش مدیران اجرایی استان به بهره‌برداری رسید، یکی از ضروریات این محور به‌شمار می‌رود، گفت: تلاش داریم تا این مسیر را تا خنجین ادامه دهیم و این پروژه هم‌اکنون در دست مطالعه است.

وزیر راه‌وشهرسازی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: مهم‌ترین درخواست مردم کمیجان، ساوه، زرندیه و خنداب در این سفر رسیدگی به محورهای داخل شبکه‌ای شهرستانی بود که طبق تصمیمات اتخاذشده بنا داریم به‌صورت ویژه‌‌ای آن‌ها را در دستور کار قرار دهیم.

اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت منابع موجود اقدامات مشارکتی را با استانداری در جهت تسریع بهبود شبکه‌های داخل شهری در آینده‌ای نزدیک آغاز می‌کنیم.

توسعه راه‌های استان مرکزی به‌عنوان یکی از قطب‌های صنعت و ترانزیت کشور از اهمیت بالایی برخوردار است و با توسعه شبکه راه‌ها و ریلی می‌توان استفاده بیشتری از ظرفیت‌های این استان کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.