| کد خبر: 182181 |

◄ بهره‌برداری از دو پروژه جاده‌ای استان اصفهان با حضور وزیر راه

باند دوم نیک‌آباد-حسن‌آباد به طول ۴۲کیلومتر و روکش آسفالت ورزنه-حسن‌آباد به طول ۲۲ کیلومتر با حضور محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری رسید.

تین نیوز

باند دوم نیک‌آباد-حسن‌آباد به طول ۴۲کیلومتر و روکش آسفالت ورزنه-حسن‌آباد به طول ۲۲ کیلومتر با حضور محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری رسید.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، اسلامی صبح برای بازدید و بهره‌برداری از چند پروژه راه‌سازی و زیر بنایی وارد استان اصفهان شد.

وزیر راه و شهرسازی در ابتدای این سفر ابتدا در مراسم افتتاح باند دوم نیک‌آباد-حسن‌آباد به طول ۴۲کیلومتر و روکش آسفالت ورزنه-حسن‌آباد به طول ۲۲کیلومتر حضور یافت که به‌اتفاق نمایندگان مجلس و مسئولان استانی به بهره‌برداری رسیدند.

امیرخانی مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در حاشیه‌ این مراسم اظهار داشت: باند دوم نیک‌آباد-حسن‌آباد در سه قطعه ۸، ۱۲ و ۲۲ کیلومتری با هزینه ۲۵ میلیاردتومانی و محور هرند-کوهپایه در دو قطعه ۴ و ۱۱ کیلومتری با هزینه‌ ۹ میلیاردتومانی احداث‌شده‌اند.

او یادآور شد: استان اصفهان ۶/۵درصد وسعت کشور را در بردارد و کریدورهای شمال-جنوب و شرق-غرب کشور از این استان عبور می‌کنند.

امیرخانی گفت‌: این استان دارای ۴۱۴کیلومتر آزادراه، ۱۸۲۰کیلومتر بزرگراه، ۲۲۴۵ کیلومتر راه اصلی، ۱۱۲۰کیلومتر راه فرعی و ۵۷۰۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان همچنین بیان داشت: ۱۱۰کیلومتر انواع راه‌ها،‌ ۵۵۷ واحد مسکن مهر، سه مسجد و چند پروژه بازآفرینی شهری در زینبیه، دارک، هسته و خمینی‌شهر در ایام مبارک دهه فجر در این استان آماده بهره‌برداری هستند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.