| کد خبر: 181106 |

◄ افزایش 700کیلومتری بزرگراه‌های کشور تا پایان خرداد98

تا پایان خرداد 98، ۷۰۰ کیلومتر به طول مسیرهای بزرگراهی کشور افزوده می‌شود. محمد اسلامی، وزیر راه‌وشهرسازی با اعلام این خبر گفت: این ظرفیت بزرگراهی خدمتی بزرگ برای مردم خواهد بود.

تین نیوز

تا پایان خرداد 98، ۷۰۰ کیلومتر به طول مسیرهای بزرگراهی کشور افزوده می‌شود. محمد اسلامی، وزیر راه‌وشهرسازی با اعلام این خبر گفت: این ظرفیت بزرگراهی خدمتی بزرگ برای مردم خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه‌وشهرسازی، اسلامی امشب (پنجشنبه) در آیین آغاز عملیات قطعه ۱۰ پروژه راه‌آهن بوشهر-شیراز در شهرستان تنگستان یادآور شد: اتصالات ریلی در مسیر برون‌مرزی و دو استان کشور در چهلمین سال پیروی انقلاب در زمره پروژه‌های تأثیرگذار برای ترانزیت کالا و حمل‌ونقل است که امسال به بهره‌برداری می‌رسند.

او ادامه داد: اتصال عسلویه و بوشهر به خط ریلی به‌عنوان دو مرکز برای جابجایی بار و مسافر شهرهای در مسیر، حائز اهمیت است که امید است با استفاده از ظرفیت فاینانس ۴۵۰ کیلومتر شبکه ریلی براساس زمان‌بندی تمامی قطعات به بهره‌برداری برسند و بار روی کریدور ریلی شمال و جنوب کشور قرار گیرد.

وزیر راه‌وشهرسازی گفت: امروز با شروع این پروژه امید مردم استان بوشهر برای تحقق یکی از آرزوهای دیرینه زنده می‌شود که امید است که باهمت مسئولان و پیمانکاران روند اجرا پروژه باقدرت ادامه یابد.

او افزود: با توجه به اینکه جاده‌ها از آبادی‌ها و شهرها می‌گذرند و ایجاد ترافیک می‌کنند، باید از ظرفیت ریلی باهدف کاهش ازدحام جاده‌ها حداکثر استفاده را برد.

اسلامی گفت: حمل‌ونقل ریلی ازلحاظ اقتصادی نیز می‌تواند صاحبان بار را در هزینه حمل‌ونقل از قدرت رقابت‌پذیری بیشتری برخوردار کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.