| کد خبر: 142759 |

حسین احمدی‌زاده رئیس هیئت‌مدیره کانون‌های انجمن‌های صنفی کارفرمایان و مؤسسات حمل‌ونقل داخل کشور

◄ حمل‌ونقل در دوره دولت یازدهم شکوفا شد

رئیس هیئت‌مدیره کانون‌های انجمن‌های صنفی کارفرمایان و مؤسسات حمل‌ونقل داخل کشور درباره معرفی دوباره عباس آخوندی برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: پیگیری در اصلاح و تدوین مقررات حمل‌ونقل جاده‌ای برقراری سیستم نرم‌افزاری و تعمیم آن در صدور بارنامه و جمع‌آوری آمار و اطلاعات در میزان و نوع بار جابجا شده، شناسایی صاحبین کالا ازجمله کالاهای وارداتی به‌منظور همکاری با ستاد قاچاق کالا و ارز و.... به‌منظور رفع موانع موجود در توسعه اقتصادی کشور ازجمله اقدامات وزارت راه و شهرسازی در دوران وزارت مشارٌالیه بوده است.

تین نیوز

 حسین احمدی ‌زاده رئیس هیئت‌مدیره کانون‌های انجمن‌های صنفی کارفرمایان و مؤسسات حمل‌ونقل داخل کشور درباره معرفی دوباره عباس آخوندی برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: پیگیری در اصلاح و تدوین مقررات حمل‌ونقل جاده‌ای برقراری سیستم نرم‌افزاری و تعمیم آن در صدور بارنامه و جمع‌آوری آمار و اطلاعات در میزان و نوع بار جابجا شده، شناسایی صاحبین کالا ازجمله کالاهای وارداتی به‌منظور همکاری با ستاد قاچاق کالا و ارز و.... به‌منظور رفع موانع موجود در توسعه اقتصادی کشور ازجمله اقدامات وزارت راه و شهرسازی در دوران وزارت مشارٌالیه بوده است.

 حسین احمدی ‌زاده در ادامه با اشاره به توسعه و شکوفایی حمل‌ونقل در دوره دولت یازدهم بیان کرد: از مهم‌ترین دستاوردهای مدیریت آخوندی می‌توان به ا ایجاد روند تسریع در حمل ناوگان باربری در محورهای مختلف نقش اساسی داشته است و روند ایجاد تسهیلات برای سرمایه‌گذاری در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای از جمله در ارتباط با تأسیس شهرک‌های حمل‌ونقل و ایجاد آزادراه‌ها و مجتمع‌های رفاهی بین‌راهی با مشارکت بخش خصوصی می‌توان اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: دکتر عباس آخوندی از برادران مؤمن، متعهد و متخصص و وزیر فعال وزارت راه و شهرسازی در چهارساله اخیر بوده و در دوران وزارت ایشان ضمن فعالیت مؤثر درزمینه مطالعات و برنامه‌ریزی تأسیسات زیر بنائی حمل‌ونقل ازجمله توسعه راهه‌ای مواصلاتی که نیاز مبرم در ایمنی عبور و مرور و تأمین تسهیلات حمل‌ونقل جاده‌ای کشور گام‌های مثبت برداشته است.

احمدی ‌زاده اظهار داشت: البته پروژه‌های نیمه‌تمام زیادی به دلیل کمبودها در دست اقدام مانده که لازمه آن فرصت مجدد برای ایشان است تا با شناخت کامل نسبت به تکمیل آن‌ها و نیز رفع نیازهای جدید جامعه درزمینه حمل‌ونقل توسط خودشان اقدام گردد.

وی افزود: این کانون به‌عنوان یک تشکل خصوصی کشوری با بیش از یک‌صد و چهل انجمن صنفی کارفرمائی شرکت‌های حمل‌ونقل داخلی کالا در سطح کشور، خواهان حضور مستمر ایشان در دولت دوازدهم بوده و از نمایندگان محترم مردم تقاضا دارد در ارائه رأی اعتماد به ایشان دریغ نفرمایند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.