| کد خبر: 12827 |

بازنگری طرح جامع مسکن با رویکرد تدوین مدل های اقتصادی وجمعیتی

تین نیوز | گزارش«نتایج بازنگری طرح جامع مسكن» شامل جزئیات مورد نظر در این طرح در دومین نشست شورای هماهنگی مسكن در حضور وزیر راه وشهرسازی ارائه و مقرر شد این طرح با رویكرد تدوین مدل های اقتصادی، جمعیتی و نیازسنجی اصلاح و از نظرات مشاوران و كارشناسان خبره در این زمینه استفاده شود.
 
به گزارش تین نیوز از مركز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، «نتایج بازنگری طرح جامع مسكن» مشتمل بر معرفی مراحل مختلف انجام طرح‎‏‏‏‏، نتایج مصوب در كمیته های ارزیابی، مفروضات طرح، هدف گذاری برنامه، همچنین اعلام سهم هر یك از عوامل تاثیر گذار بر نیاز به ساخت واحد مسكونی، حجم ساخت و ساز های مورد نیاز، حجم سرمایه گذاری موردنیاز و مساحت زمین جدید مورد نیاز ساخت و ساز شهری تا افق طرح جامع مسكن 1405 در دومین نشست شورای هماهنگی مسكن توسط مسئولات ذیربط ارائه شد.
 
همچنین در ادامه این جلسه گزارش «تامین مالی مسكن» مشتمل بر اهمیت بخش مسكن در اقتصاد، تاریخچه و عملكرد بانك مسكن در حوزه مسكن، چكیده اطلاعات مالی بانك تا پایان سال 1392، جایگاه بانك مسكن در نظام بانكی كشور و سیاست های اعتباری بخش مسكن و عملكرد بانك در بخش مسكن ارائه شد.
 
بنابر این گزارش در دومین نشست شورای هماهنگی مسكن كه با حضور وزیر راه وشهرسازی به تاریخچه و عملكرد حساب صندوق پس انداز مسكن، مشكلات طراحی مدل خودكفایی صندوق، مهم ترین دلایل كمبود منابع صندوق، مزایای حساب سپرده سرمایه گذاری ممتاز نسبت به صندوق  پس انداز مسكن، اهداف استراتژیك بانك و ابزار ها و راهكار های تقویت منابع مالی بانك و... پرداخته شد.
 
وزیر راه و شهرسازی در دومین نشست شورای هماهنگی مسكن دستور داد گزارش نتایج بازنگری طرح جامع مسكن با رویكرد تدوین مدل های اقتصادی، جمعیتی و نیازسنجی و زمین اصلاح و از نظرات مشاوران و كارشناسان خبره در این زمینه استفاده شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.