| کد خبر: 57896 |

در گفتگو با تین نیوز عنوان شد:

◄ اظهارنظر مشاور آخوندی درباره جانشین جهانگیریان / شانس کدام گزینه ها بیشتر است؟

تین نیوز | مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور هوانوردی با بیان اینکه تعداد زیاد گزینه ها روند انتخاب رئیس سازمان هواپیمایی کشور را دشوار ساخته و علت تاخیر هم رسیدن به جمع بندی نهایی است، گفت: به نظرم علی عابدزاده، مدیرعامل سابق شرکت هواپیمایی آسمان و‌ احمد مومنی رخ، عضو هیئت مدیره شرکت فرودگاه های کشور شانس بیشتری برای انتخاب شدن دارند.

محمدعلی ایلخانی در گفتگو با خبرنگار تین نیوز با بیان اینکه گزینه های زیادی برای انتخاب رئیس سازمان هواپیمایی کشور وجود دارد، اظهار کرد: تعداد زیاد گزینه ها، روند انتخاب را دشوار ساخته و همین موضوع باعث شده که تاکنون رئیس جدید معرفی نشود.

وی با بیان اینکه تعدادی از اسامی گزینه های احتمالی در رسانه ها منتشر شده افزود: نام بنده هم در ابتدا به عنوان یکی از گزینه‌های احتمالی برای ریاست سازمان هواپیمایی کشوری در رسانه‌های مجازی مطرح شده بود اما پس از مدتی حذف شد زیرا با توجه به فعالیتی که در بخش خصوصی دارم، نمی توانم کار دولتی داشته باشم.

سرپرست سابق شرکت فرودگاه های کشور در پاسخ به این سوال که کدام گزینه شانس بیشتری برای انتخاب شدن دارد، گفت: در صورتی که که وزیر بخواهد رئیس سازمان هواپیمایی را از بدنه صنعت انتخاب کند علی عابدزاده مدیرعامل سابق شرکت هواپیمایی آسمان و‌ احمد مومنی رخ عضو هیئت مدیره شرکت فرودگاه های کشور، شانس بیشتری برای انتخاب شدن دارند.

ایلخانی افزود: البته ممکن است وزیر بخواهد برای انتخاب رئیس جدید، سراغ نظامیان و وزارت دفاع برود که در این صورت شرایط متفاوت است.

وی با تاکید بر اینکه بهتر است ریاست جدید سازمان هواپیمایی کشور از بدنه صنعت انتخاب شود زیرا برای شناخت، وقفه ای در کار ایجاد نمی شود گفت: تجربه نشان داده هرگاه مدیران خارج از صنعت انتخاب شدند، موفق نبودند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ابراهیمی 0 0

    سلام. همانطور که جناب ایلخانی میدانند در سازمان هواپیمایی کشوری(در بین شاغلین و یا بازنشسته ها) افراد دارای صلاحیت وجود دارند. افراد بیرون از سازمان در این سمت موفق نبوده اند و نخواهند بود. انتصاب افراد نا وارد به این کار در روحیه و عملکرد بدنه کارشناسی سازمان تاثیر منفی میگذارد و ما که کارمان در سازمان مورد رسیدگی قرار میگیرد دچار مشکل میشویم و کلا مراجعین به سازمان که در ساخت محصولات هوایی و یا ارائه خدمات در حوزه هوایی هستند و مردم بعنوان استفاده کننده ضربه میخورند.

  • 0 0

    هر دو نفر جزء سالمترین افرادند و این نگران کننده است برای عموم دلالان. به نظرم هیچکدام هم شانس ندارند چون تیغ دلالان بسیار تیز است. عابدزاده که قبلا توسط دکتر نوریان معرفی شد ولی دلالان نگذاشتند. مومنی رخ هم در زندگیش یک سر سوزن ناپاکی ندارد. هرگز شانسی برای ریاست ندارند و خودشان هم نمی آیند چون عاقیبت کارشان معلوم است. به نظرم حمایت از این دو نفر هم استراتژی جدید دلالان است تا هیچ شانسی برای مطرح شدن نداشته باشند. بپذیریم که صنعت درون فساد غلط میخورد. ببینید CIP چقدر سرمایه گذاری شد و سهام برخی آقایان دو سال بعد چند برابر سرمایه ادعا شده فروخته شد؟ سازمان معظم بازرسی بررسی کنند. آنوقت میشود فهمید که آیا افراد سالم جایی در صنعت دارند یا ندارند. خدا کند رییس محترم قوه قضا که تیغ عدالتش دامان چند هزار میلیاردیها را گرفت سری به فرودگاه امام و پروژه CIP بزنند. تا معلوم شود که دل رهبری از دست چه کسانی خون است؟ خداوند شر دلالان و ناپاکان را از این صنعت برطرف کند. آقای وزیر اگر ابتدا دنبال آدم سالم و پاکدست باشند و بعد متخصص و باتجربه حتما موفق میشوند ولی اگر نهاد را رعایت نکنند هیچ گزاره ای نمیتواند ایشان را موفق کند.

  • 0 0

    ه نظرم تصمیمات مانند قبل سیاسی است. احتمالا یک استاندار یا نماینده مجلس می آید. خیلی هم امیدوار باشیم استانداری که در هوایی هم کار کرده. خودتان حدس بزنید. اول فامیلش هم ک داشته باشد. آخرش هم ن. ماقبل آخر هم ا. این هم چیستان برای رفع خستگی تین نیوزیهای محبوب و مخاطبان با شعورش. اگه نشد.

  • دوستان شما در صنعت 0 0

    مومنی رخ حمایتت می کنیم شایسته شماست مبارکتان باشد

  • ناشناس 0 0

    با سلام لطفا دوستان و همکارانی که نام واقعی خود را درج میکنند آن را بطور کامل بنویسند تا بدلیل تشابه نام خانوادگی سوء تفاهمی بوجود نیاید.. با تشکر

  • ME 0 0

    با سلام دوستانی که نام خاصی را در پیامهایشان ذکر میکنند لطفا نام کامل شامل نام و نام خانوادگی خود را ذکر کنند تا بدلیل تشابه نام خانوادگی سوء تفاهمی ایجاد نگردد. با تشکر

  • imani 0 0

    مومنی رخ متولد سال یعنی ۶۵ ساله؟!!!!یعنی طبق قانون متاسفانه آخر خطه ایشان فقط مشاور

  • عمادی 0 0

    سلام بنظره بنده کاپیتان خانلری که یکی از مخالفین ایران ۱۴۰ بوده است و با همین مخالفت او را برکنار کردند بهترین گزینه میباشد