| کد خبر: 269774 |

برقراری پروازهای فوق العاده از فرودگاه گرگان در ایام نوروز

مدیرکل فرودگاه های استان گلستان از برقراری پروازهای فوق العاده از فرودگاه گرگان در ایام نوروز خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه های استان گلستان از برقراری پروازهای فوق العاده از فرودگاه گرگان در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی اداره کل فرودگاه های گلستان، علی متانت با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای ارائه خدمات باکیفیت به مسافران نوروزی اظهار کرد: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و همچنین ایام نوروز، از چندماه قبل جلسه های برنامه ریزی و هماهنگی به منظور افزایش مقاصد پروازی و همچنین بهبود کیفیت ارائه خدمات به مسافران در این اداره کل برگزار شد.

متانت با اشاره به استقبال مسافران از برقراری پروازهای گرگان به مشهد گفت: برای این ایام پروازهای فوق العاده به مقصد گرگان پیش بینی شد که یک پرواز در ۲۸ اسفندماه انجام شد و پرواز دیگر نیز در ۶ اسفندماه انجام می شود.

وی با تاکید بر میزبانی شایسته از مسافران نوروزی خاطرنشان کرد: پیش از این ایام جلسات مختلفی با ایرلاین ها برگزار شد تا پروازها از فرودگاه گرگان بدون وقفه انجام شود و شاهد کمترین کنسلی یا معطلی مسافران باشیم و خوشبختانه تاکنون شرایط خوبی در انجام پروازها داریم.

مدیرکل فرودگاه های استان گلستان با توجه به شرایط جوی و هشدار نارنجی هواشناسی برای امروز و روزهای آینده از مسافران خواست تا قبل از عزیمت به فرودگاه جهت کسب اطلاع از زمان انجام پرواز با شماره تلفن ۱۹۹ ( اطلاعات پرواز فرودگاه بین المللی شهدای گرگان) تماس بگیرند.

وی همچنین با استقبال از پیشنهادات و انتظارات مسافران برای بهبود کیفیت خدمات فرودگاهی، اعلام کرد: مسافران می توانند پیشنهادات و انتقادات خود را به شماره 10007069 پیامک کنند.  

گفتنی است همزمان با آغاز سال نو و ماه مبارک رمضان، با همکاری روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، هموطنانی که در بازه زمانی ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ با هواپیما از فرودگاه های سراسر کشور سفر می کنند، با شرکت در #پویش_راه_آسمان می توانند برنده بلیت رفت و برگشت در هر مسیری که می خواهند، باشند و این جایزه هر روز از بین عکس ها و فیلم های ارسالی به ۲ نفر از صاحبان بهترین آثار ارسالی تقدیم خواهد شد. از اهداف این کمپین، می توان به ایجاد نشاط بین مسافرین نوروزی و مباحث حوزه فرهنگ فرودگاهی از جمله حضور به موقع در فرودگاه اشاره کرد.

برای شرکت در پویش بزرگ #راه_آسمان کافی است که عکس و ویدئوهایی که در فرودگاههای سراسر کشور گرفتید را در تلگرام یا ایتا به این آیدی @airport_iran1403 ارسال کنید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.